اخبار داغ

توسط ارتش سوریه؛

مناطق جنوبی دمشق در آستانه آزادی کامل قرار گرفت+تصاویر و نقشه میدانی

مناطق جنوبی دمشق در آستانه آزادی کامل قرار گرفت+تصاویر و نقشه میدانی
بخش‌های وسیعی از مناطق جنوبی شهر دمشق توسط ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت فلسطینی آزاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نیروهای ارتش سوریه، گارد ریاست جمهوری و رزمندگان مقاومت فلسطینی در ادامه عملیات خود در جنوب شهر دمشق موفق شدند بخش‌هایی از مناطق «حجرالاسود و اردوگاه الیرموک» را از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «المراسلون» سوریه اعلام کرد: نیروهای جبهه مقاومت از محور شرقی اردوگاه الیرموک با پشتیبانی هوایی روسیه موفق شدند ده‌ها ساختمان، مسجد و مدرسه را آزاد کنند و شمار زیادی از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت برسانند.

,

از محور غربی و جنوبی منطقه حجرالاسود خبر می‌رسد، رزمندگان مقاومت با حمله ناگهانی خود علیه مواضع داعش موفق شده‌اند به نزدیکی مسجدهای «معاذ و البرا» برسند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان جبهه مقاومت در ده روز گذشته موفق شده‌اند با چند عملیات دقیق و گسترده، بیش از 70 درصد از منطقه حجرالاسود را پاک‌سازی کنند.

,

خبرنگار میدانی سایت خبری المراسلون در مناطق شرقی اردوگاه الیرموک اعلام کرد: هزاران تروریست به همراه خانواده‌هایشان در هفتمین مرحله از توافق با دولت، مناطق را به مقصد شمال سوریه ترک کردند.

,

با خروج آخرین گروه از تروریست‌ها از مناطق، کنترل شهرک‌های «ببیلا، بیت سحم، یلدا و سلیخه» به‌طور کامل به دست ارتش سوریه افتاد.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، در حال حاضر تنها بخش‌هایی از محله‌های «حجرالاسود، التقدم و اردوگاه الیرموک» آلوده به تروریست‌های داعش است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه