اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

خون شیعه و سنی در استان کردستان در هم آمیخته شده است/اتحاد اقوام ایرانی ناامیدی دشمنان را رقم زده است

خون شیعه و سنی در استان کردستان در هم آمیخته شده است/اتحاد اقوام ایرانی ناامیدی دشمنان را رقم زده است
نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در اجلاسیه همایش یاد یاران در حضور 800 تن از فرماندهان لشگری سراسر کشور گفت: به لطف خداوند روزبه روز جبهه حق قدرتمندتر ، و درست برعکس جبهه باطل متزلزل تر و ضعیفتر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در اجلاسیه همایش یاد یاران در حضور 800 تن از فرماندهان لشگری سراسر کشور اظهار داشت: به لطف خداوند روزبه روز جبهه حق قدرتمندتر و درست برعکس جبهه باطل متزلزل تر و ضعیفتر می شود و این در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند در دهه 50 امریکا را از ایران خارج کردیم و بیرون راندیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام اجازه ندادند یک وجب از خاک کردستان دست دشمن بیافتد و با اتحاد برادران ایمانی، کردستان از دست دشمن خارج شد و اکنون نیز این اتحاد تا ابد پابرجا خواهد ماند.

,

شاهرودی گفت: هرچند دشمنان اکنون نیز در تلاش بی ثمرند که کردستان را ناامن کنند اما با هوشیاری و بینایی کامل ملت و نیروهای مسلح کردستان، این ارزو را به گور خواهند برد.

,

وی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌هایی اینچنین کار ارزشمندی است که باید با گستردگی هرچه تمام ادامه داشته باشد افزود: تقدیم 5 هزار و 400 شهید در استان کردستان برگ زرینی را در تاریخ این ملت ثبت کرده که برای همیشه باقی خواهد ماند

,

, ,

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شیعه و سنی در کنار یکدیگر در استان کردستان در برابر دشمن ایستادند اظهار داشت: خون شیعه و سنی در هم آمیخته شد تا یک وجب از خاک ارزشمند کردستان دست دشمنان نیفتد.

,

وی با تاکید بر اینکه رمز عزت و پیروزی و سربلندی ملت ایران در بصیرت رهبر عظیم الشأن انقلاب و همچنین وحدت داخلی است گفت: اتحاد ناگسستنی ملت ایران و نعمت رهبری مهم‌ترین سرمایه ایران و عامل اصلی پیروزی این ملت در برابر هجمه‌های دشمنان است

,

آیت الله شاهرودی با بیان اینکه اتحاد اقوام در ایران اسلامی دشمنان را ناامید ساخته است افزود: دشمنی دشمنان با گذشت 40 سال از انقلاب همچنان ادامه دارد ولی اتحاد، اخوت و برادری در ملت ایران مانع از عملیاتی شدن توطئه های دشمنان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه