اخبار داغ

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلیل آباد خبر داد؛

حضور 1000 نفر در دومین گردهمایی بزرگ سالانه روز آبگرم خلیل آباد

حضور 1000 نفر در دومین گردهمایی بزرگ سالانه روز آبگرم خلیل آباد
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلیل آباد از برگزاری دومین گردهمایی بزرگ سالانه روز آبگرم در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از هزار نفر از گروه های مختلف و مستقل طبیعت گردی و نفرات ثبت نام شده در مسیر آبگرم حضور داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا محمودی قوژدی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی گردهمایی بزرگ سالانه «روز آبگرم خلیل آباد» در این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حمیدرضا محمودی قوژدی در گفت و گو با خبرنگار , یار خراسانی, ، با اعلام این خبر اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی گردهمایی بزرگ سالانه «روز آبگرم خلیل آباد» در این شهرستان برگزار شد.,

وی با بیان اینکه همگام با افزایش رقابت برای سرمایه گذاری های داخلی و هم چنین کسب درآمد و سودآوری های حاصل از گردشگری، توجه به بازاریابی برای مکان های مختلف و یا به طور کلی برای یک شهر یا کشور، افزایش چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: برند سازی گردشگری نه تنها سیاست های لازم را برای توسعه‌ی اقتصادی فراهم می کند بلکه، وسیله‌ای برای تعیین هویت برای یک شهر یا منطقه است.

,

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان خلیل آباد با تأکید بر اینکه برند گردشگری، ایجاد هویتی برای یک شهر است که می تواند نسل به نسل منتقل شود، تصریح کرد: برند سازی گردشگری عاملی برای ایجاد تمایز یک شهر با سایر مکان است و یک شهر را منحصر به فرد می کند.

,

وی با اشاره به اینکه برند سازی گردشگری همچنین ابزاری برای جذب گردشگران و سرمایه گذاران مختلف در راستای رشد اقتصاد گردشگری است، اذعان کرد: در همین راستا با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان در حوزه اکو توریسم اقدام به برنامه ریزی جهت برند سازی مهم‌ترین جاذبه گردشگری شهرستان «آبگرم خلیل آباد» که موسوم به «گرمو» است، شد.

,

محمودی با بیان اینکه مقرر شد همه ساله جمعه آخر اردیبهشت ماه «گردهمایی بزرگ سالانه روز آبگرم خلیل آباد» با حضور گروه های طبیعت گرد و کوهنورد برگزار شود، عنوان کرد: امسال با توجه به تقارن روز آبگرم با ماه مبارک رمضان، این گردهمایی یک هفته زودتر برگزار شد.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: با همت و تلاش فعالان حوزه طبیعت گردی، هیات کوهنوردی شهرستان و با همکاری ادارات شهرستان گردهمایی بزرگ سالیانه روز آبگرم خلیل آباد در 2 روز برگزار شد.

,

این مقام مسئول از حضور و ثبت نام بیش از 270 نفر از گردشگران، طبیعت گردان، عکاسان خبری استان و گروه مستند ساز صدا و سیما در این برنامه خبر داد و بیان کرد: در گردهمایی آبگرم خلیل آباد علاقه مندانی از شهرستان های تربت حیدریه، سبزوار، چناران، قوچان، فریمان، بردسکن، کاشمر و مشهد حضور داشتند.

,

وی با تأکید بر اینکه در روز اول این برنامه دو برنامه بازار گردی و خرید سوغات و افتتاحیه برای شرکت کنندگان اجرا شد، ابراز کرد: افتتاحیه این گردهمایی با برنامه های مفرح و شاد موسیقی محلی، چوب بازی و پخش نماهنگ آبگرم خلیل آباد و صعود برون مرزی مجید زحمتکش یکی از کوهنوردان بنام استان و پذیرایی با شام محلی در اردوگاه شهید جعفریان خلیل آباد برگزار شد.

,

محمودی با بیان اینکه برنامه اصلی این گردهمایی که بازدید از آبگرم معدنی خلیل آباد بود در قالب چند تیم صورت گرفت، افزود: شنا در حوضچه های آبگرم خلیل آباد با استقبال شرکت کنندگان روبرو شد.

,

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه برگشت از مسیر رودخانه ای آبگرم که دارای طبیعتی زیبا است انجام گرفت، اظهار کرد: شنا در گودال های عمیق آب که به «زو» موسوم است خاطره به یاد ماندنی در اذهان شرکت کنندگان در این مراسم بجا گذاشت.

,

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلیل آباد در پایان با بیان اینکه با توجه به اطلاع رسانی مناسبی که انجام شده بود بیش از هزار نفر از گروه های مختلف و مستقل طبیعت گردی و نفرات ثبت نام شده در مسیر آبگرم حضور داشتند، خاطرنشان کرد: شهرستان خلیل آباد در 240 کیلومتری مشهد مقدس با دار بودن جاذبه های گردشگری فروان در حوزه کویر و نوردی و طبیعت گردی و اگرو توریسم و نیز آثار تاریخی، یکی از مقاصد مهم گردشگری است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه