اخبار داغ

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران مطرح کرد

قرارگیری نهبندان به عنوان پایلوت توسعه خراسان جنوبی

قرارگیری نهبندان به عنوان پایلوت توسعه خراسان جنوبی
مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران بر قرارگیری شهرستان نهبندان به عنوان پایلوت توسعه استان خراسان جنوبی تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، احمد جمالی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران صبح امروز در همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: گنج‌هایی که در شهرستان نهبندان نهفته است برای بسیاری از افراد ناشناخته مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، احمد جمالی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران صبح امروز در همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: گنج‌هایی که در شهرستان نهبندان نهفته است برای بسیاری از افراد ناشناخته مانده است.,

 

,

وی با بیان ‌که اولین گنج شهرستان نهبندان آفتاب است، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای دنیا از محل این منبع تولید انرژی می‌کنند.

,

 

,

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دنیا نعمت آفتاب فروخته می‌شود؛ در کشور پرتغال، آفتاب به اروپائیان فروخته می‌شود.

,

 

,

جمالی خاطرنشان کرد: معادن نهبندان دومین گنج این شهرستان محسوب می‌شود که هرکدام از آن‌ها می‌توانند توسعه اقتصادی یک کشور را رقم بزنند.

,

 

,

وی از بهره‌گیری از موانع طبیعی به عنوان سومین گنج نهبندان یاد کرد و افزود: منابع انسانی نهبندان نیز چهارمین گنج این شهرستان است که باید قدر شناخته شود.

,

 

,

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران با اشاره به برگزاری همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان نهبندان، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش، معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان نهبندان است.

,

 

,

جمالی با اشاره به این‌که از دو دهه قبل ترسیم نقشه راه توسط استاندار فعلی خراسان جنوبی شروع شده است، عنوان کرد: اگر بتوانیم این نقشه راه را بروز کنیم، قطعا موفقیت از آن ما است.

,

 

,

وی اظهار کرد: برگزاری همایش امروز می‌تواند تأثیر بسزایی در تغییر نگرش باور افراد نسبت به نهبندان داشته باشد.

,

 

,

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران گفت: نهبندان برای اولین بار در کشور، میزبان بزرگترین همایش در حوزه سرمایه‌گذاری بوده است چراکه تاکنون همه همایش‌های سرمایه‌گذاری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و در هیچ شهرستانی از کشور، این همایش برگزار نشده است.

,

 

,

جمالی با تأکید بر این‌که سرمایه‌گذاری در نهبندان نیازمند معرفی توانمندی‌های این شهرستان است، اظهار کرد: آن چیزی که می‌تواند برای طی‌کردن مسیر توسعه به ما کمک شایانی کند، معرفی این ظرفیت‌ها است که نباید از اهمیت آن غفلت شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه شود آن است که بایستی نهبندان به عنوان شهر پایلوت در بحث توسعه استان مدنظر قرار گیرد که اگر این مهم محقق شود، شاهد موفقیت‌های زیادی در خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه