اخبار داغ

فریاد دادخواهی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در همایش توسعه نهبندان:

توسعه نهبندان حق ما است/ تاکنون بیش از هزار مکاتبه در خصوص توسعه نهبندان با مسئولان عالی‌رتبه کشور داشته‌ام

توسعه نهبندان حق ما است/ تاکنون بیش از هزار مکاتبه در خصوص توسعه نهبندان با مسئولان عالی‌رتبه کشور داشته‌ام
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی درحالی که با صدای بلند اعلام کرد "توسعه نهبندان حق ما است" گفت: : سند توسعه‌ی نهبندان در سال 1381 نوشته شده اما سوال ما این است که چرا تاکنون مسیر توسعه شکل نگرفته است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش سرمایه‌گذاری و توسعه شهرستان نهبندان گفت: شهرستان نهبندان 26 هزار کیلومترمربع وسعت دارد که 93 درصد آن را عرصه‌های منابع طبیعی دارا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش سرمایه‌گذاری و توسعه شهرستان نهبندان گفت: شهرستان نهبندان 26 هزار کیلومترمربع وسعت دارد که 93 درصد آن را عرصه‌های منابع طبیعی دارا است.,

 

,

وی افزود: شهرستان نهبندان از بیشترین جمعیت عشایری در استان خراسان جنوبی برخوردار است.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بازارچه مرزی دوکوهانه که در حال حاضر مجوز ورود دام از افغانستان از آن بازارچه صورت می‌گیرد از دیگر ظرفیت‌های شهرستان نهبندان است.

, بازارچه مرزی دوکوهانه که در حال حاضر مجوز ورود دام از افغانستان از آن بازارچه صورت می‌گیرد,

 

,

افضلی خاطرنشان کرد: شهرستان نهبندان دارای 2 هزار و 500 رأس گاو و گوساله، 95 هزار و 800 رأس گوسفند، 198 هزار و 700 رأس بز و بزغاله و بیش از 15 هزار نفر شتر است که از دیگر قابلیت‌های نهبندان است.

, از دیگر قابلیت‌های نهبندان,

 

,

وی تصریح کرد: سند توسعه‌ی نهبندان در سال 1381 نوشته شده اما سوال ما این است که چرا تاکنون مسیر توسعه شکل نگرفته است؟

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا مسئولان شاخص‌های توسعه را در نهبندان نمی‌بینند؟ در بحث اشتغال و معیشت مردم چه تدبیری دیده می‌شود؟

, آیا مسئولان شاخص‌های توسعه را در نهبندان نمی‌بینند,

 

,

افضلی اظهار کرد: در آمارهای رسمی اعلام شده بیکاری نهبندان 16 درصد است که بارها اعلام کردم میزان بیکاری بیشتر از آن است و من این آمار را قبول ندارم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از هزار مکاتبه در خصوص توسعه نهبندان با مسئولان عالی‌رتبه کشور داشته‌ام که امیدوارم به نتیجه برسد.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران برای استان خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان نهبندان حل نمی‌شود تا آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در این منطقه حضور پیدا کنند؟

, چرا مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران برای استان خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان نهبندان حل نمی‌شود تا آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در این منطقه حضور پیدا کنند؟,

 

,

افضلی درحالی که با صدای بلند اعلام کرد "توسعه نهبندان حق ما است" افزود: 70 درصد مردم نهبندان مشغول کشاورزی و دام‌پروری هستند اما نکته قابل توجه آن است که کشاورزی و دام‌پروری در شهرستان نهبندان پایدار نیست.

, توسعه نهبندان حق ما است,

 

,

وی با بیان این‌که در نهبندان یک میلی‌متر بارندگی داشته‌ایم اظهار کرد: زمانی که من این جمله را در مرکز کشور می‌گفتم هیچ‌کس باورش نمی‌شد.

,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید تدابیر ویژه برای زندگی مردم اندیشیده شود چراکه اگر یارانه‌ها نباشد، مُردن بسیاری از مردم را به وضوح خواهیم داد.

,

 

,

افضلی با بیان این‌که بیش از 100 روستای نهبندان با تانکر آبرسانی می‌شود گفت: اگر قرار باشد براساس قانون بنده به عنوان نماینده مردم پیگیر تأمین آب شرب مردم باشم، حداقل بیش از 30 سال طول می‌کشد که لازم است مسئولان اجرایی در این خصوص اقدام جدی انجام دهند.

,

 

,

وی یادآور شد: از زهر مار بیشترین درآمد را در این منطقه می‌توانیم داشته باشیم.

, از زهر مار بیشترین درآمد را در این منطقه می‌توانیم داشته باشیم.,

 

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اکنون من داد می‌زنم به دلیل آن است که برای ما مجلسی‌ها دادزدن عادی است و واقعا دل من درد دارد.

, دل من درد دارد,

 

,

افضلی تصریح کرد: چشم تمام مردم نهبندان به این همایش است که امیدواریم این همایش دارای اثرات مثبتی باشد و به‌گونه‌ای نباشد که بعدا مردم نهبندان بگویند عده‌ای آمدند و خوردند و رفتند.

, امیدواریم این همایش دارای اثرات مثبتی باشد, بگویند عده‌ای آمدند و خوردند و رفتند,

 

,

وی اظهار کرد: این‌که تیم استاندار خراسان جنوبی به صورت کامل به این همایش آمده نشان از اهمیت این همایش دارد که ما دست استاندار را می‌بوسیم و این، فرصت و نقطه مثبتی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه