اخبار داغ

استاندار کردستان:

ایثار و از خودگذشتگی مردم در ایران اسلامی وظایف مسئولین را سنگین تر می کند

ایثار و از خودگذشتگی مردم در ایران اسلامی وظایف مسئولین را سنگین تر می کند
استاندار کردستان گفت: شهدا با جانفشانی و با ایثار و از خود گذشتگی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور ما در دست دشمن قرار بگیرد و امروز نیز این وظیفه ما است که برای توسعه، عمران و آبادانی این مرز و بوم با همت مضاعف تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بهمن مرادنیا امروز و در مراسم اجلاسیه یاد یاران که با حضور 800 نفر از فرماندهان، سرداران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سالن سینما بهمن سنندج برگزار شد، با بیان اینکه 22 اردیبهشت یادآور 2 خاطره و رخداد عظیم در استان کردستان است، اظهار داشت: این روز یادآور آزادی شهر سنندج از لوث وجود ضد انقلاب به برکت مجاهدت ها ، ایثار و از خودگذشتگی افرادی است که شاید امروز در میان ما حضور نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان در 22 اردیبهشت سال 88 افزود: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان دیگر خاطره شیرینی است که در این روز بزرگ در اذهان مردم استان کردستان نقش بسته است.

,

استاندار کردستان به استقبال پرشور مردم استان کردستان از رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 اشاره نمود و خاطر نشان کرد: در چنین روزی مردم استان کردستان با عشق و شور فراوان در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور یافتند و این سفر پرخیر و برکت همچنان برکات بسیاری را برای استان به همراه داشته است و آثار ارزشمند ان همچنان ادامه دارد و از اعتبارات آن برای توسعه استان استفاده می کنیم.

,

مرادنیا با بیان اینکه سال گذشته 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری به کردستان اختصاص یافته و این مهم در سال جاری همچنان ادامه دارد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده و شایانی را در منطقه ارائه داده است اما عمق عقب ماندگی از دوران گذشته به اندازه ای است که جبران آن نیاز به سال ها کار و تلاش مضاعف دارد.

,

وی با بیان اینکه ما باید قدردان خون شهدا باشیم، افزود: شهدا با جانفشانی و با ایثار و از خود گذشتگی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور ما در دست دشمن قرار بگیرد.

,

مرادنیا ادامه داد: امروز نیز این وظیفه ما است که برای توسعه، عمران و آبادانی این مرز و بوم با همت مضاعف تلاش کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران اسلامی و مردم استان کردستان وظایف مسئولین را سنگین تر و خطیرتر می کند افزود: مردم ایران اسلامی برای حفظ کشور و برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی از شیرین ترین سرمایه های خود گذشتند و این وظیفه مسئولین را در برابر انان سنگین تر می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه