اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

رمز توسعه نهبندان در مدیریت انقلابی است/ بسته‌شدن بازارچه دوکوهانه مصیبتی بزرگ/ نهبندان روی گنج است

رمز توسعه نهبندان در مدیریت انقلابی است/ بسته‌شدن بازارچه دوکوهانه مصیبتی بزرگ/ نهبندان روی گنج است
امام جمعه نهبندان با بیان این‌که رمز مؤفقیت در شهرستان کم‌برخوردار نهبندان مدیریت انقلابی است گفت: نهبندان روی گنج است و می‌تواند به عنوان یک قطب بزرگ جهت فعالیت سرمایه‌گذاران در نظرگرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان صبح امروز در همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان نهبندان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 1378 به شهرستان نهبندان، اظهار کرد: در پایان بازدید ایشان از این شهرستان محروم و کم‌برخوردار معظم‌له فرمودند "امیدوارم که اگر دو مرتبه گذرم به نهبندان بیفتد، این شهر فرق کرده باشد."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان صبح امروز در همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان نهبندان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 1378 به شهرستان نهبندان، اظهار کرد: در پایان بازدید ایشان از این شهرستان محروم و کم‌برخوردار معظم‌له فرمودند "امیدوارم که اگر دو مرتبه گذرم به نهبندان بیفتد، این شهر فرق کرده باشد.",

 

,

وی با بیان این‌که بعد از سفر مقام عظمای ولایت به نهبندان شاهد تغییر و تحولاتی در بحث توسعه این شهرستان بوده‌ایم، تصریح کرد: اگر چه این اقدامات خوب بوده اما کافی نیست و نیازمند آن هستیم که کارها و اقدامات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

,

 

,

امام جمعه نهبندان با اشاره به برخی بی‌مهری‌هایی که با سرمایه‌گذاران می‌شود، خاطرنشان کرد: بایستی با آغوش باز از سرمایه‌گذاران در بحث سرمایه‌گذاری در این شهرستان استقبال شود.

, با آغوش باز از سرمایه‌گذاران در بحث سرمایه‌گذاری در این شهرستان استقبال شود.,

 

,

خزاعی با اشاره به سخنی از رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی مبنی بر این‌که "اگر سرمایه‌گذاری وارد استان می‌شود باید همانند کسی که از مکه و مدینه می‌آید از آن استقبال شود"، یادآور شد: این سخن، نشان از اهمیت توجه به سرمایه‌گذار و اصل سرمایه‌گذاری در استان است.

,

 

,

وی با اشاره به بسیاری از مشکلات در شهرستان نهبندان، عنوان کرد: بیشترین مشکلات را در خراسان جنوبی در نهبندان داریم، بیکاری در این شهرستان بیداد می‌کند، بیش از ۱۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود، بسته‌شدن بازارچه دوکوهانه نیز یک مصیبت بزرگ است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

امام جمعه نهبندان ادامه داد: در جریان سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان نهبندان ایشان فرمودند "من با آمدن به نهبندان می‌خواهم توجه مسئولان را به این منطقه و مناطق این‌چنینی جلب کنم" که این نشان از اهمیت توجه به نهبندان و کم‌برخورداری این شهرستان دارد.

,

 

,

خزاعی با اشاره به مشکلات شهرستان نهبندان خصوصا در بحث آب، متذکر شد: بیش از ۱۰۰ روستای نهبندان آبی برای آشامیدن نداشته و با تانکر آبرسانی می‌شود.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که شغل عمده مردم نهبندان کشاورزی و دام‌پروری بوده که در جریان خشکسالی‌های ۱۹ساله و همچنین فقدان بارندگی دستخوش تغییراتی شده است، بیان کرد: جای بسی تأسف است که به لحاظ مشکلات اقتصادی، در نخستین ساعات واریز یارانه‌ها، بیش از ۱۰۰ نفر در جلوی خودپردازها منتظر برداشت پول هستند.

,

 

,

امام جمعه نهبندان اضافه کرد: بسته‌شدن بازارچه دوکوهانه شهرستان نهبندان یک مصیبت عظما است که نباید بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.

,

 

,

خزاعی با اشاره به این‌که مردم نهبندان فقیرانی‌ بر روی گنج هستند، اظهار کرد: نهبندان می‌تواند به عنوان یک قطب بزرگ جهت فعالیت سرمایه‌گذاران در نظرگرفته شود.

, نهبندان می‌تواند به عنوان یک قطب بزرگ جهت فعالیت سرمایه‌گذاران در نظرگرفته شود.,

 

,

وی با بیان این‌که همایش توسعه نهبندان می‌تواند سبب امیدواری مردم این شهرستان شود، گفت: رمز مؤفقیت در شهرستان کم‌برخوردار نهبندان، سخنرانی سکاندار انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم نوروزی سال گذشته است که فرمودند "هر جا مدیریت انقلابی باشد امور پیش می‌رود و هر جا که مدیریت انقلاب نباشد راه به جایی نخواهیم برد".

,

 

,

وی اظهارکرد: امیدواریم که برگزاری این همایش و زحمات استاندار خراسان جنوبی در برگزاری آن، آغاز نقطه توسعه این شهرستان و پیشرفت بیشتر و بهتر باشد.

, این همایش, آغاز نقطه توسعه این شهرستان و پیشرفت بیشتر و بهتر باشد,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه