اخبار داغ

فرمانده سپاه میناب خبرداد:

همراهی خیرین برای احداث و تکمیل مسکن نیازمندان در مناطق محروم میناب

همراهی خیرین برای احداث و تکمیل مسکن نیازمندان در مناطق محروم میناب
فرمانده سپاه میناب از همراهی مسئولین و خیرین استان هرمزگان برای تامین هزینه ساخت و تکمیل منازل نیازمندان و ساخت مسجد در روستاهای مناطق محروم این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، سرگرد طالب احمدی نیا، فرمانده سپاه شهرستان میناب از بازدید مسئولین و خیرین استانی به این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: از همه ظرفیتهای کشوری و استانی برای رفع محرومیتها ومشکلات نیازمندان استفاده خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

فرمانده سپاه میناب اذعان داشت: در این مرحله هزینه احداث و تکمیل منزل 12 خانوار نیازمند، تعدادی وسایل سرمایشی،کمک بلاعوض، احداث یک مسجد و تجهیز چند مسجد در بخش مرکزی، کریان و سندرک تامین شد.

,

وی با بیان اینکه نوکری مردم بویژه مستضعفین این یاران واقعی انقلاب اسلامی  از افتخار ماست، گفت: در گام بعدی تعدادی دیگر از مسءولین استانی وخیرین تهران راجهت بازدید از منطقه دعوت کرده ایم.

,

این مقام مسئول افزود: در راستای خدمت به مردم باید جهادی وار با نیت قربة الی الله و بهره مندی از تمامی ظرفیت ها در جهت رفع محرومیت از روستاها اقدام خواهیم کرد.

,

احمدی نیا خاطر نشان ساخت: از ظرفیت خیران و مسئولین بصورت یک تیم جهادی به سمت ارزان‌سازی و مناسب‌سازی مسکن افراد نیازمند و توسعه زیر ساخت های مناطق محروم در شهرستان میناب استفاده می شود..

وی با بیان اینکه نیاز عمده در حوزه مسکن اعم از ساخت بخش از آن تعمیرات است افزود: در بسیاری از منازل با تعمیرات جزئی یا کلی اعم از احداث سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، توسعه فضای جانبی و ... می‌توان وضعیت مسکن نیازمندان در مناطق محروم را به وضعیت مطلوبی رساند.

,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ز

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه