اخبار داغ

وحید جلیلی:

مشهد تریبونی برای افشای ماهیت تروریسم است

مشهد تریبونی برای افشای ماهیت تروریسم است
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: امام رضا(ع) شهید راه عدالت و معنویت بوده و مشهد تریبونی برای افشای ماهیت تروریسم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ وحید جلیلی ظهر امروز در ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو در محل هتل الغدیر مشهد اظهار داشت: مشهد بهترین مکان برای این گردهمایی و برگزاری چنین کنفرانسی است زیرا ایرانیان بسیاری این شهر را شهر اصلی خود می‌دانند و سالانه میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط ایران و جهان به این مکان مشرف می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) شهید راه عدالت و معنویت بوده و مشهد تریبونی برای افشای ماهیت تروریسم و برگزاری چنین میزگردها و همایش‌هایی است.

,

 

,

جلیلی خاطرنشان کرد: معنویت و عدالت در طول تاریخ ایران همواره در کنار یکدیگر بوده‌اند و پشتوانه عدالت در تاریخ اسلام همواره معنویت بوده و نمونه‌های بارز این مسئله را می‌توان در مسائل و قیام‌هایی همچون سربداران و یا گوهرشاد شاهد بود.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به سابقه و فعالیت غربی‌ها در ایران ادامه داد: آنها رضاخان را به قدرت رساندند تا از طریق وی اهداف خود در ایران را محقق کنند و رضا میرپنج نیز متقابلاً مامور اجرای پروژه غرب‌گرایی در ایران شد.

,

 

,

دبیر جشنواره عمار با اشاره به اینکه بعدها شاهد بودیم که امام راحل نیز به مقابله با این جریان پرداختند افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی به مسئله کاپیتولاسیون واکنش نشان دادند و همین امر زمینه‌ساز تبعید ایشان شد. امروز نیز شاهد هستیم که مقام معظم رهبری مهمترین پرچمدار جنبش عدالت‌خواهی هستند و ایران اسلامی به رهبری ایشان در برابر آمریکا و غرب ایستاده است.

,

 

,

جلیلی در ادامه با اشاره به وضعیت متفاوت کشورهای منطقه و همچنین وضعیت متفاوت ایران با این کشورها ادامه داد: مصر همزمان با انقلاب ایران با قرارداد کمپ دیوید زیر سلطه آمریکا رفت اما ایران مقاومت کرد و بیشترین تحریم‌ها را متحمل شد اما امروز به مراتب پیشرفته‌تر است. شعار امروز ما مبارزه با تروریسم است و دست از این شعار نیز برنخواهیم داشت زیرا این موضوع بخشی از هویت ما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه