اخبار داغ

دفترچه بیمه سلامت در راور از گردونه بخش بستری حذف شد

دفترچه بیمه سلامت در راور از گردونه بخش بستری حذف شد
رئیس اداره بیمه سلامت راور گفت: استفاده از دفترچه بیمه سلامت در شهرستان از گردونه بخش بستری حذف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاروانسرا راور؛ بهنام آرمان گفت: برنامه حذف دفترچه بیمه در بخش بستری با تلاش و همراهی بیمه سلامت و حوزه آی تی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیاتی شد و مردم برای مراجعه به مراکز بستری نیازی به دفتر بیمه ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

رئیس بیمه سلامت شهرستان راور بیان کرد: چرخه سلامت الکترونیک در بازار سلامت با حذف دفترچه کامل شد و این حرکتی تحول گرایانه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و بهینه سازی منابع است و نباید فراموش کنیم که یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی بهره وری از منابع موجود است.
وی ادامه داد: استفاده از کاغذهای دفترچه بیمه، جمع آوری، انبار و بازگشت کاغذها به چرخه تولید هزینه های گزافی را به دوش بیمه سلامت می انداخت. بطوریکه در چرخه های الکترونیک دفاتر بیمه به جای کاغذ در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می کند.
آرمان اظهار کرد: برنامه بیمه سلامت تولید ابزار جایگزین برای دفترچه بیمه نیست بلکه قصد این نهاد این است با استفاده از کارت ملی خدمات درمانی را در مواقع نیاز به بیماران ارائه و در چرخه الکترونیک خدمات دریافت کنند و هزینه مراکز درمانی در همین چرخه پرداخت شود.
وی گفت: یکی از اهداف حذف دفاتر بیمه جلوگیری از سو استفاده از دفاتر بیمه و حفظ سوابق بیماری بیمه شدگان در بانک های اطلاعاتی است.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه