اخبار داغ

ادعای عضو شورای اسلامی شهر تبریز؛

یک شمالی خواهان خرید امتیاز تراکتورسازی شد!

یک شمالی خواهان خرید امتیاز تراکتورسازی شد!
عضو شورای اسلامی شهر تبریز مدعی حضور فردی از استان‌های شمالی کشورمان در بین متقاضیان خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی شده و از این بابت به شدت ابراز نگرانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، غلامحسین مسعودی ریحان در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بحث خصوصی‌سازی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: ظاهرا تراکتورسازی تصمیم گرفته که طی این هفته واگذاری را انجام دهد و بر این کار اصرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه مدعی شد: شنیده‌ها حاکی از آن است که تا به امروز دو پیشنهاد از شمال و یک نفر که شاید اهلیت نداشته باشد، وجود دارد!

,

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در رابطه با واگذاری امتیاز باشگاه تراکتورسازی به فردی خارج از استان هشدار داده و خاطرنشان کرد: بحث تیم تراکتورسازی حساسیت ویژه مردم را همراه دارد چراکه احساسات و انگیزه مردم به این تیم گره خورده است و به عنوان نماد آذربایجان تلقی می‌شود.

,

وی اذعان داشت: عرض می‌کنم فردا از ما سوال خواهند کرد چون ممکن است از شمال کسی این تیم را بخرد و به جای دیگری ببرد که در این صورت ما هم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و یا به شخصی بدهند که به جریان سیاسی خاصی وابسته است.

,

مسعودی ریحان تأکید کرد: پس ما به عنوان نماینده به اصطلاح اصلاح‌طلب نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم.

,

«من دینم را در خصوص طرح این مساله ادا کردم»، وی در خاتمه با بیان این جمله افزود: پیشنهادم این است چکش کاری این موضوع را این هفته انجام دهیم زیرا اگر احتمالا این هفته تصمیم نگیریم و این واگذاری رخ دهد، در آینده ما پشیمان می‌شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه