اخبار داغ

حضور 3 سمنانی در ترکیب اصلی تیم‌ملی وودبال کشور

حضور 3 سمنانی در ترکیب اصلی تیم‌ملی وودبال کشور
در اردوی انتخابی تیم ملی وودبال سه ورزشکار شایسته سمنانی عضو تیم ملی کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، ترکیب اصلی تیم ملی وودبال کشور پس از انجام سه روز اردوی انتخابی و اسکورگیری با تایید و اجماع نظر مربیان و اعضا کمیته فنی مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت، ,

بهناز قدس از استان سمنان، سیما جمال لیوانی از استان گلستان،  حمیده سرکوبی شیرازی از استان فارس و  ساره جلالی از استان فارس به عنوان ملی پوشان تیم وودبال بانوان انتخاب شدند.

,

محمدرضا فغانی و حسین یاسمی از استان سمنان، علی ملک لی از استان قم و علیرضا دهقان از استان فارس به عنوان ملی پوشان تیم آقایان معرفی شدند.

,

ترتیب عنوان نفرات تحت هیچ عنوان بر اساس رده بندی و امتیاز اعلام نشده است و صرفا مواد آزمونی و فنی و نیز اسکورهای کسب شده توسط بازیکنان ملاک ارزیابی و آنالیز فنی انجمن وودبال کشور می باشد.

,

بر اساس اعلام کمیته فنی انجمن وودبال؛ نفرات مذکور بعنوان ترکیب اصلی تیم ملی وودبال در رویدادهای آتی بین المللی وودبال شرکت خواهند کرد.

,

لازم به توضیح است بهناز قدس بانوی شایسته و ملی پوش سمنانی در رقابت ها ی جهانی وودبال جی جو کره جنوبی برای اولین بار در کشور موفق به ثبت ضربه گیت این وان و کسب مدال ارزشمند طلا شد و لقب بازیکن فنی را از آن خود کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه