اخبار داغ

صحبت‌های تامل برانگیز رئیس شورای شهر تبریز؛

شیرازی‌ها مثل ما برای توریست‌ها سختگیری بی‌مورد ندارند/ باید به گردشگران خارجی اجازه حضور و عکاسی از مسجد را داد/ شهرداری برای هدایت آب‌های سطحی فکری کند

شیرازی‌ها مثل ما برای توریست‌ها سختگیری بی‌مورد ندارند/ باید به گردشگران خارجی اجازه حضور و عکاسی از مسجد را داد/ شهرداری برای هدایت آب‌های سطحی فکری کند
رئیس شورای شهر تبریز سخنانی را بر زبان آورد که به نظر می‌رسید در واکنش به مواضع یکی از مقامات عالی رتبه استان در خصوص پایمال شدن مباحث دینی به‌خاطر جذب گردشگر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شکور اکبرنژاد صبح امروز در جلسه علنی شرای شهر تبریز با بیان اینکه در روز جهانی موزه و میراث فرهنگی قرار گرفته‌ایم و امیدواریم موزه‌ها و ساختمان‌های ارزشمند شهرما برای تولید ثروت استفاده شود، به بارندگی‌های دیروز اشاره و خاطرنشان ساخت: بنده در برخی خیابان‌ها حضور داشتم و وضعیت را مشاهده کردم، شهرداری برای هدایت آب‌های سطحی فکری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی متذکر شد: ممکن است امروز یا پنجاه سال دیگر با این وضعیت، آب‌های سطحی شهر حادثه‌ساز شود، لذا یکی از کارهای واجب چاره‌جویی برای آب‌های سطحی توسط شهرداری است.

,

رئیس شورای شهر تبریز به سفر اعضاء شورا به شهر شیراز اشاره و توضیح داد: شیراز در بحث زباله بسیار خوب عمل کرده و بیست سال است در حال جداسازی زباله‌ها می‌باشد، حتی شیشه سایر شهرها را هم می‌خرد و این درحالیست که در تبریز تنها چیزی که کارشناسان گفته‌اند برایش برنامه‌ای ندارند، شیشه است.

,

وی اذعان کرد: در شیراز کنترل شیرابه به خوبی صورت گرفته و همچنین در روی زباله‌گاه قدیم فضای سبز ایجاد کرده‌ و درخت زیتون کاشته‌اند.

,

اکبرنژاد با تاکید بر اینکه در شیراز فضای مناسبی برای گردشگران آماده کرده‌اند و مانند ما سختگیری‌های بی‌مورد ندارند، اظهار داشت: حتی در مساجد هم توریست‌ها به راحتی حضور دارند و عکس می‌گیرند در حالیکه چنین اتفاقی در تبریز شاید با واکنش مواجه شود.

,

وی در پایان افزود: آنجا هم شهری از ایران می‌باشد و تبریز هم در دایره‌ی کشور قرار گرفته است، اینکه متفاوت برخور کنیم موجب بروز مشکل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه