اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

در برخی رستوران‌ها مجوز اجرای موسیقی مجاز را گرفته‌اند ولی برنامه دیگری اجرا کرده‌اند/ تا جایی که مقررات اجازه می‌دهد با اجرای موسیقی مخالفتی ندارم

در برخی رستوران‌ها مجوز اجرای موسیقی مجاز را گرفته‌اند ولی برنامه دیگری اجرا کرده‌اند/ تا جایی که مقررات اجازه می‌دهد با اجرای موسیقی مخالفتی ندارم
امام جمعه تبریز گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد باید بعد از صدور مجوز نیز به نحوه اجرای برنامه‌ها نظارت کند تا دقیقاً همانند آنچه که تعیین شده رفتار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی که در مرکز صدا و سیمای این استان برگزار شد، ابراز داشت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مقطع حساس کنونی، بیان کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی مستلزم برنامه ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با تاکید بر اینکه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان باید تشکیل شود، عنوان کرد: این برنامه‌ها باید با شعار «افتخار به گذشته انقلاب و امید به آینده» برگزار شود و البته نباید محدود به ایام خاص باشد.

,

امام جمعه تبریز همچنین به همزمانی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ایام شب‌های قدر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در این ایام باید مراسم باشکوه و در شأن مردم آذربایجان‌برگزار شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در اجرای موسیقی زنده غیر مجاز در برخی اماکن و رستوران‌های تبریز، توضیح داد: برخی مجوز موسیقی مجاز را از ارشاد می‌گیرند ولی آن موسیقی مجوز گرفته شده اجرا نمی‌شود و برنامه دیگری به اجرا درمی‌آید و در این میان تا زمانی که مقررات اجازه می‌دهد، مخالفتی ندارم ولی در برخی موارد اداره کل ارشاد نظارتی بر این مجوزها ندارد.

,

وی با تاکید بر اینکه اهل مقررات است و اجازه سوء استفاده را به کسی نمی‌دهد، به افطاری‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از جیب بیت المال نمی‌توان دیگران را میهمان کرد ولی اقدامات سازمان بهزیستی و کمیته امداد در اطعام ایتام و مستمندان اشکال ندارد ولی غیر از این باشد، حرام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه