اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد:

344 کیلوگرم مواد مخدر در خلیل آباد کشف شد

344 کیلوگرم مواد مخدر در خلیل آباد کشف شد
فرمانده انتظامی خلیل آباد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد موفق شدند 344 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ولی الله غلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مواد مخدر کشف شده در مقرر انتظامی شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس سیاست های سلسله مراتب فرماندهی ناجا و همچنین شورای مبارزه بر مواد مخدر شهرستان نیز بر امر مبارزه با مواد مخدر تأکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه ناجا این سیاست را در کشور، استان و شهرستان در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: عملیات کشف مواد مخدر از هفته ها قبل کار اطلاعاتی و رد زنی شده بود.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: طی چند روز گذشته در محور بجستان به بردسکن و در حوزه استحفاظی انتظامی خلیل آباد با همکاری تیمی از عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی خراسان رضوی در یک موقعیت مناسب و عملیات غافلگیرانه برای توقیف خودرو حامل مواد مخدر اقدام می شود.

,

وی با تأکید بر اینکه به محض ورود قاچاقچیان به دامنه کمین پلیس، مأموران انتظامی برای دستگیری اعضای باند وارد عمل شدند، بیان کرد: قاچاقچیان با دیدن پلیس به سرعت قصد فرار داشتند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات ضربتی آن‌ها را متوقف می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از توقیف این خودرو موفق به کشف 344 کیلوگرم انواع مواد مخدر از یک پژو 405 شدند، اذعان کرد: در بازرسی از این خودرو 195 کیلوگرم تریاک و 149 کیلو و 600 گرم حشیش کشف شد.

,

غلامی همچنین با تأکید بر اینکه خرید و فروش مواد مخدر یک نوع تجارت سیاه محسوب می شود که زندگی افراد جامعه را به خطر می اندازد، عنوان کرد: توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس موجب شده تا همواره ضربات سنگینی به سوداگران مرگ وارد شود.

,

وی همچنین در پایان با بیان اینکه 2 نفر سوداگر مرگ در این عملیات دستگیر شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات نیروی انتظامی تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نمی‌شود بلکه بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی را به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه