اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در گیلان:

پاسخگویی به شبهات وظیفه اصلی علما است/ اسلام توانسته با حکومت اسلامی دنیا را به حیرت در آورد

پاسخگویی به شبهات وظیفه اصلی علما است/ اسلام توانسته با حکومت اسلامی دنیا را به حیرت در آورد
نماینده ولی فقیه در گیلان رسالت علمای  شیعه را چند نکته دانست و گفت: آیت الله طباطبایی در کتاب  المیزان، خودسازی را  مهترین  وظیفه انسان دانسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی حجت الاسلام رسول فلاحتی پیش از ظهر در گردهمایی  ائمه جمعه، علما، روحانیون و طلاب استان گیلان در استقبال  از ماه مبارک  رمضان، اظهار کرد: انسان شاکله اش بر این استوار است که در دنیا منعفت طلبی کند تا جایی که عده ای در این دنیا منعفت طلبی شان  پایانی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی حجت الاسلام رسول فلاحتی پیش از ظهر در گردهمایی  ائمه جمعه، علما، روحانیون و طلاب استان گیلان در استقبال  از ماه مبارک  رمضان، اظهار کرد: انسان شاکله اش بر این استوار است که در دنیا منعفت طلبی کند تا جایی که عده ای در این دنیا منعفت طلبی شان  پایانی ندارد., 8دی ,

وی با بیان اینکه جمعی دیگر از افراد به معاد و آخرت اعتقاد دارند، افزود: این بخش اندازه ای از دنیا توشه بر می دارند که  تحصیل عقبی نمایند.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان رسالت علمای  شیعه را چند نکته دانست و تصریح کرد: آیت الله طباطبایی در کتاب  المیزان، خودسازی را  مهترین  وظیفه انسان دانسته است.

,

حجت الاسلام فلاحتی بیان اینکه  وظیفه دیگر علمای شیعه مسلح به دانش علی الخصوص به دانش دین می باشد، افرود:  در طول تاریخ شیعه این حجم از شبهه به اسلام و شیعه نمی شده است و وظیفه پاسخگویی این شبهه بر عهده علما  می باشد.

,

وی افزود: در دین و شریعت اسلامی هیچ  کمبودی نداریم اما باید دید چقدر ما در این زمینه  بهره گرفته ایم.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اسلام توانسته است با حکومت اسلامی دنیا را به حیرت  در آورد، افزود: مکتب کاپیتالیسم سرنوشتی جز سرنوشت کمونیست شرق   ندارد و نابود خواهد شد.

,

وی گفت: روایتی بسیار داریم که  ما را تشویق به علم و دانش   کرده اند و این نشان می دهد که   جاهل با عالم  در یک ردیف قرار نمی گیرد.

,

وی خاطر نشان کرد: وظیفه دیگر علما و روحانیون را دعوت مردم به خدا دانست اما آنچه مورد تاکید است این است که باید قبل از هرکاری به خود سازی بپردازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه