اخبار داغ

دختر3 ساله ناشنوای مینابی نیازمند یک خیر/ عطیه؛ برای کشت حلزون 30 میلیون نیاز دارد

دختر3 ساله ناشنوای مینابی نیازمند یک خیر/ عطیه؛ برای کشت حلزون 30 میلیون نیاز دارد
عطیه؛ باید تا ۴ ماه دیگر عمل جراحی کاشت حلزون انجام دهد و به دلیل خارج از نوبت بودن این عمل جراحی به ۳۰ میلیون کمک مالی نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،ناشنوایی یا محروم ماندن از احساس شنیدن اصوات، ناتوانی جسمی بزرگی است که به دنبال خود اختلالات گفتاری را نیز به همراه می‌آورد، زیرا یادگیری سخن گفتن از شنیدن آغاز می‌شود؛ اما چرا باید کودکان از تجربه حس شنیدن و صحبت‌کردن محروم بمانند آن هم در شرایطی که به گفته متخصصان گوش، حلق و بینی 95 تا 98 درصد نوزادانی که با اختلالات شنوایی متولد می‌شوند در صورت تشخیص بموقع و تا قبل از شش ماهگی درمان می‌شوند و می‌توانند از نعمت شنوایی نزدیک به افراد طبیعی برخوردار شوند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

اگر کاهش شنوایی در کودکی بموقع تشخیص داده شود، درمان آن با درصد موفقیت بالایی یعنی 95 تا 97 درصد همراه خواهد بود،در عفونت گوش میانی عفونت از راه خون و گاه به دنبال یک سرماخوردگی ساده ایجاد و به تجمع چرک در گوش منجر می‌شود، اما با تشخیص درست و بموقع این نوع عفونت‌ها می‌توان از اختلالات شنوایی ناشی از آن پیشگیری کرد.

, اگر کاهش شنوایی در کودکی بموقع تشخیص داده شود، درمان آن با درصد موفقیت بالایی یعنی 95 تا 97 درصد همراه خواهد بود،در عفونت گوش میانی عفونت از راه خون و گاه به دنبال یک سرماخوردگی ساده ایجاد و به تجمع چرک در گوش منجر می‌شود، اما با تشخیص درست و بموقع این نوع عفونت‌ها می‌توان از اختلالات شنوایی ناشی از آن پیشگیری کرد. ,

, , ,

همه بر این مطلب واقفیم که گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد. وقتی دستی را به یاری میگیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست،داستان دردناک و ناخوشایند عطیه، دختر بچه ای که دچار اختلاش شنوایی است و خانواده این دختر معصوم  از مسئولین و خیرین توانمند در کمک به این طفل دست یاری طلبیدند.

,

عطیه و هانیه دو قلوهایی هستند که در روز بیست و سوم مهرماه سال 93 چشم به جهان گشودند، دوقلوهایی که در یک خانواده  روستایی و کم درآمد در کنار خانواده زندگی می کنند اما عطیه دختر معصوم این خانواده از کودکی به مشکل ناشنوایی دچار شده و قدرت شنوایی را ندارد، این روزها تمام آرزوهای عطیه این است که صدای خواهرش هانیه را بشنود و با هم بازی های کودکانه را ادامه دهند.

,

, ,

عطیه کوچولو چند ماه دیگر 4 ساله می شود و برای بدست آوردن شنوایی خود علیرغم بالا رفتن سن تا قبل از 4 سالگی یعنی دقیقا" باید تا ۴ ماه دیگر عمل جراحی کاشت حلزون انجام دهد و به دلیل خارج از نوبت بودن این عمل جراحی به ۳۰ میلیون کمک مالی نیاز دارد.

,

پدرش  کارگر ساده ایست که توان تامین این مبلغ را ندارد، زندگی آن ها به سختی می گذرد و اطرافیان آن ها نیز وضعیت مناسب مالی ندارند هر چند کمک هایی هم در این راستا شده است.

,

, , ,

ذاکری پدر عطیه در گفتگویی اظهار کرد: پس از متوجه شدن مشکل ناشنوایی دخترمان تمامی راه ها را در طی این دو سال رفیتم و وعده هایی هم گرفتیم ولی متاسفانه هیچکدام از این راه ها و وعده ها عملی نشد.

,

خانواده دختر معصوم قصه پرغصه خانواده ای از روستای کولغ کاشی ارسال پیام درخواست کمک از خیرین را امیدی برای علاج دخترشان دیدند چرا که زمان اندک برای عمل جراحی کشت حلزون مستلزم کمک خیرین نیکوکار را می طلبد.

,

, , ,

بر اساس این گزارش مسئولین و خیرین نیکوکار امید است کمک های خداپسندانه خود را برای رفع مشکل این دختر بچه از این خانواده دریغ نکنند و امید را در دل این خانواده نیازمند شکوفا سازند.

,

اشتراک این تصاویر و انعکاس خبر "با کسب اجازه از خانواده این دختر بچه معصوم بوده" و خیرین نیکوکار کمک های نقدی خود می توانند به شماره حساب 5029081032354033بانک توسعه تعاون بنام عطیه ذاکری واریز نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه