اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خلیل آباد خبر داد؛

غبار روبی بیش از 40 مسجد هم‌زمان با دهه تکریم مساجد در خلیل آباد

غبار روبی بیش از 40 مسجد هم‌زمان با دهه تکریم مساجد در خلیل آباد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خلیل آباد از غبار روبی بیش از 40 مسجد هم‌زمان با دهه تکریم مساجد در خلیل آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قاسم مجیدی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه تکریم مساجد نام‌گذاری شده است و با توجه به اینکه به ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم مساجد سطح شهرستان غبار روبی و آماده پذیرایی از روزه داران می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه کار غبارروبی در بیش از 40 مسجد در شهرستان خلیل آباد انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: در این سنت حسنه با هدف نهادینه کردن فرهنگ بهداشت مساجد و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان تا پایان ماه شعبان، شهرستان خلیل آباد با همکاری مردم، هیئت امنا و نمازگزاران، غبارروبی و برای پذیرایی از میهمانان در ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام رحلت امام خمینی (ره) با شب های قدر هم‌زمان است باید برنامه ریزی بهتری برای برگزاری این ایام داشته باشیم و اهداف امام راحل و شهدای انقلاب در این ایام برای جوانان و نوجوانان بازگو شود.

,

وی با تأکید بر اینکه مسابقات و برنامه های فرهنگی در این ایام در کلیه مساجد سطح شهرستان برگزار خواهد شد، اذعان کرد: دشمن امروزه با راه های مختلف به دنبال این است که نسل جوان و نوجوان را از مسجد و دین جدا کند و باید تمام تلاش خود را برای جذب جوانان به مسجد انجام دهیم.

,

مجیدی با اشاره به اینکه مساجد می توانند در حفظ جوانان از آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که امروزه یکی از نهادهایی که می تواند آسیب های اجتماعی و مشکلات مردم را برطرف کند مساجد هستند.

,

وی با بیان اینکه مردم باید با آسیب هایی که دشمن می تواند از دوری جوانان و نوجوانان از مسجد به آن‌ها وارد کند آگاه باشند، تشریح کرد: حضور در مساجد نباید تنها مختص ماه رمضان و ماه محرم باشد و مردم باید حد الامکان نمازهای واجد خود را مسجد اقامه کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه