اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار:

95 درصد مساجد جویبار دارای روحانی هستند/ لزوم استفاده از ظرفیت روحانیون بومی در ماه رمضان

95 درصد مساجد جویبار دارای روحانی هستند/ لزوم استفاده از ظرفیت روحانیون بومی در ماه رمضان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار گفت: 95 درصد مساجد شهرستان دارای روحانی هستند و 5 درصد دیگر به‌زودی با استفاده از ظرفیت روحانیون بومی دارای امام جماعت می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در آستانه ماه رمضان، ماه جاری شدن برکات و خیرات الهی به‌سوی بندگان خویش است و از طرفی ماه توبه و بازگشتن و قبولی آن در درگاه خداوند و ماه نزول قرآن کریم برای هدایت و راهنمایی بشر و نیز ماه نزول سایر کتاب‎های آسمانی قرار داریم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت روحانیون بومی برای مساجد استفاده می‌کنیم گفت: با کمک بخشداران و دهیاران روستاها مساجد بدون روحانی مشخص شدند و 95 درصد مساجد دارای روحانی هستند و پنج درصد دیگر به‌زودی با استفاده از ظرفیت روحانیون بومی دارای امام جماعت خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار تصریح کرد: در این راستا 20 روحانی از قم که غالباً بومی هستند به جویبار اعزام خواهند شد.

این مسئول افزود: حدود سه یا چهار روستا هستند که در این فصل به ییلاق کوچ می‌کنند و روستا خالی از سکنه می‌شود.

بهرامی تأکید کرد: طی جلساتی که با روحانیون شهرستان داشته‌ایم توصیه‌های لازم برای سخنرانی در این ماه ازجمله هشدار کم‌آبی و الگوی مصرف و همچنین مسئله آسیب‌های اجتماعی داده‌شده است.

وی به برنامه‌های قرآنی در این ماه اشاره و بیان کرد: در بخش قرآنی ما برنامه 30 شب سی مسجد، جز خوانی در شهرهای جویبار و کوهی خیل را خواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار بیان کرد: با هماهنگی تشکل‌های مذهبی روز 21 رمضان مراسم دسته‌روی و تجمع عزاداری را در مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

بهرامی به با اشاره به برنامه‌های تابستانی این نهاد در شهرستان گفت: طرح سالم‌سازی دریا با حضور گروه رهپویان شهدا برنامه‌هایی از قبیل نماز جماعت، مشاوره دینی و تبلیغی و چهره به چهره انجام خواهند داد و همچنین برنامه‌های فرهنگی دیگری در پارک سالم نیز در پارک شهدای گمنام شهر جویبار خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه