اخبار داغ

فرماندار تبریز؛

2 هزار و 200 کلاس درسی در تبریز باید تخریب و بازسازی شود/ لزوم حذف قوائد زاید برای اعطای مجوز تاسیس مدارس غیردولتی

2 هزار و 200 کلاس درسی در تبریز باید تخریب و بازسازی شود/ لزوم حذف قوائد زاید برای اعطای مجوز تاسیس مدارس غیردولتی
راستگو گفت: برخی مدارس تبریز جزو بافت‌های فرسوده به شمار می‌آیند که بایستی اعتبارات لازم جهت نوسازی آن‌ها تخصیص یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیار راستگو در جلسه بررسی مسائل مدارس غیر دولتی ناحیه یک آموزش و پرورش تبریز با بیان اینکه احداث مدارس غیر دولتی، قانون کشور می‌باشد، ابراز داشت: ورود بخش خصوصی در مباحث تعلیم و تربیت و سواد آموزی در توسعه کشورمان در مباحث علمی موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت وظیفه اصلی آموزش وپرورش است، عنوان کرد: در کنار نخبه‌پروری و تربیت نسل آینده کشورمان باید به کیفیت تحصیل و مباحث سوادآموزی دانش آموزان در مدارس با ایجاد فضای مناسب و امکانات و تجهیزات بروز توجه بیشتری شود.

,

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز در ادامه خاطرنشان ساخت: علم موتور اصلی و محرک اقتصاد کشور می‌باشد و موسسین مدارس غیردولتی در کنار بحث تعلیم و تربیت باید فکر اقتصادی هم داشته باشند.

,

راستگو با اشاره به اینکه دو هزار و 200 کلاس درسی در شهرستان تبریز نیاز به تخریب و بازسازی دارند، توضیح داد: فرمانداری به عنوان نهاد حاکمیتی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، با حذف قوانین زائد آماده شناسایی و واگذاری امتیاز تاسیس مدارس غیر دولتی به واجدین شرایط و افراد مستعد در قالب سازمان‌های مردم نهاد می‌باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه