اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد خبر داد؛

توقیف خودروهای حمل دام زنده بدون مجوز بهداشتی

توقیف خودروهای حمل دام زنده بدون مجوز بهداشتی
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از توقیف خودرو های حمل دام زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه ای در شهرستان اسدآباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عادل بصیری محمدپور در گفتگو با نافع؛ اظهار کرد: از آنجایی که نقل و انتقال بدون ضابطه دام یکی از مهمترین راههای شیوع بیماریهای دامی است، هرگونه حمل و نقل دام فاقد مجوز بهداشتی - قرنطینه ای دامپزشکی ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف باهماهنگی و مکاتبات صورت گرفته با نیروی انتظامی شهرستان نسبت به توقیف خودرو دام های مذکور اقدام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی تصریح کرد: کلیه رانندگان خودروهای حمل دام زنده موظفند قبل از هرگونه نقل و انتقال دام با استعلام از استان مبدأ و مقصد با شرایط بهداشتی استان مقصد نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام کنند.

,

 

,

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد ادامه داد: در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی که دام ها از نظر بالینی سالم باشد با توقیف مدارک خودرو و راننده محموله جهت اخذ رسید به شهرستان مبدأ عودت داده می شود و درصورت تکرار و بیمار بودن دام ها با تشخیص دکتر دامپزشک ضمن توقیف دامهای غیر مجاز، خودروی مذکور توقیف شده و پرونده آن جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده می شود.

,

 

,

وی در پایان از همکاری و تعامل نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد در راستای مبارزه با قاچاق دام و طیور و جلوگیری از اشاعه بیماری از نقطه ای به نقطه دیگر قدردانی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه