اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

بیمارستان سوانح سوختگی سمنان به بهره برداری می رسد

بیمارستان سوانح سوختگی سمنان به بهره برداری می رسد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بابیان اینکه بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان سمنان ۵۴درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این بیمارستان تا پایان سال۹۷ قابل بهره‌برداری خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صبح امروز در بازدید از بیمارستان سوانح سوختگی سمنان، بابیان اینکه این طرح هم‌اکنون دارای ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی است اما تا پایان سال ۹۷ می‌تواند به بهره‌برداری برسد، تأکید کرد: تا امروز ۲۳۰  میلیارد ریال برای احداث این بیمارستان جامع فوق تخصصی سوختگی و همچنین درمان سرطان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت،,

وی بابیان اینکه افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی سمنان می‌تواند بخشی از نیاز درمانی استان را تأمین کند، افزود: برای تجهیز این بیمارستان علاوه بر هزینه تکمیل ساخت، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است که البته با نوسانات امروز ارز شاید این پیش‌بینی متفاوت نیز شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیران در پروژه بیمارستان جامع فوق تخصصی سوانح سوختگی سمنان خبر داد و تأکید کرد: این بیمارستان در دو بخش شامل ۲۰ تخت بستری برای بیماران سوختگی و ۴۰ تخت بخش درمان سرطان و بیماری‌های مرتبط با آن احداث‌شده است.

,

شادنوش بابیان اینکه این بیمارستان در زمینی به وسعت ۱۲هزار مترمربع ساخته‌شده است، تأکید کرد: به دلیل سفرهای درمانی صورت گرفته طی سال‌های اخیر به خارج از استان به‌ویژه به ساری و تهران، مطالبه مردم سمنان احداث بیمارستانی برای رفع نیازهای درمانی بود که خوشبختانه شاهد تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی و درمان سرطان در سمنان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه