اخبار داغ

تلاش مضاعف پلیس در ماه مبارک رمضان /برنامه‌ریزی جهت تامین امنیت کامل روزه‌داران

تلاش مضاعف پلیس در ماه مبارک رمضان /برنامه‌ریزی جهت تامین امنیت کامل روزه‌داران
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از تلاش مضاعف پلیس در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی استان با برنامه ریزی دقیق در روزهای این ماه مبارک با انجام طرح های انتظامی امنیت روزه داران را برقرار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در جلسه پیشگیری از وقوع جرم گفت: پلیس با اقدامات و طرح های انتظامی تلاش دارد تا شهروندان در شب های این ماه مبارک به خصوص شب های قدر با امنیت به عبادات خود بپردازند و این تلاش پلیس با همکاری مردم آراسته تر می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: حرمت نگه داشتن ماه مبارک رمضان یک امر الزامی است و پلیس با حرمت شکنان و کسانی که تظاهر به روزه خواری در ملاءعام می کنند در چارچوب قانون رفتار خواهد کرد؛ چرا که این عمل از نظر شرع حرام و از نظر قانون جرم محسوب می شود.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: گرچه اسلام مسافران و بیماران را از روزه داری معاف کرده لکن باید تمامی کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خود داری کنند و مسافران عزیز از صرف غذا در فضای بیرونی غذا خوری ها و کنار جاده ها و تفرجگاه ها پرهیز کنند.

وی ادامه داد: رعایت حجاب و عفاف و دوری از رفتارهای هنجارشکنانه و مغایر ارزش های اسلامی و دینی که یکی از جهات معنوی ماه مبارک رمضان است که مورد تاکید می باشد و از شهروندان عزیز انتظار می رود با رعایت موارد مذکور پلیس را یاری کنند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: حضور پلیس در زمان افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد به صورت ویژه است و تلاش می شود با حضور ماموران رفت و آمد تسهیل و نظم و امنیت ارتقاء بخشیده شود که در این حوزه همکاری مردم عزیز بسیار موثر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه