اخبار داغ

سیدکاظم احمدزاده در گفتگو با دانا؛

محمد حسینی متوهم است/ فعالیتم کم نشده است تابع نظر شبکه هستم +فیلم

محمد حسینی متوهم است/ فعالیتم کم نشده است تابع نظر شبکه هستم +فیلم
سید کاظم احمد زاده مجری تلویزیون در مورد محمد حسینی شومن شبکه های ماهواره ای گفت: این سوال را از من بیشتر از هرکسی می پرسند و حتی از برادرها و خانواده اش نیز به اندازه من این سوال را نمی پرسند، اولین جواب من این است که خداوند عاقبتمان را به خیر کند و این که انشالله گرفتار توهم و اغتشاشات فکری نشویم و بالاترین چیز عاقبت به خیر شدن است، سعی کنیم دچار توهم نشویم و سر جای خود بنشینیم و در زمین و محدوده خودمان بازی کنیم و اصلا بازی خودمان را بکنیم.
[

سید کاظم احمدزاده مجری پیشکسوت تلویزیون در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد علت کمتر شدن حضورش در تلویزیون گفت: در گذشته خواستگاه تلویزیون یک چیز بود و الان خواستگاه چیز دیگر است و مجریان نسل جوان هستند، شاید پختگی لازم را نداشته باشند اما خوب اجرا می کنند.

, سید کاظم احمدزاده , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تلویزیون,

 

,

وی افزود: خواستگاه رسانه تغییر کرده است و یا شاید خط تولید رسانه یا الگویی که برای حرکت دارد تغییر کرده است، در سال های قبل برنامه های 90 قسمتی تابستان داشتیم که ما هرشب در تلویزیون بودیم و یک سری برنامه 30 قسمتی داشتیم و بیشتر در تابستان این برنامه ها ساخته می شد، اما اکنون نظر شبکه تغییر کرده و ما نیز تابع آن هستیم؛ من هم مقداری وسواس در انتخاب برنامه و کار کردن دارم و سعی می کنم برنامه هایی که قالب فکر و باورهایم نباشند را اجرا نکنم و تقریبا چنین برنامه هایی کم تر شده که من نیز فعالیت کمتری دارم.

,

 

,

احمدزاده در خصوص این که به چه علت محمد حسینی مجری سابق تلویزیون ایران از کشور خارج شد و دلیل پیوستنش به شبکه های معاند آن سوی مرزها عنوان کرد: این سوال را از من بیشتر از هرکسی می پرسند و حتی از برادرها و خانواده اش نیز به اندازه من این سوال را نمی پرسند، اولین جواب من این است که خداوند عاقبتمان را به خیر کند و این که انشالله گرفتار توهم و اغتشاشات فکری نشویم و بالاترین چیز عاقبت به خیر شدن است، سعی کنیم دچار توهم نشویم و سر جای خود بنشینیم و در زمین و محدوده خودمان بازی کنیم و اصلا بازی خودمان را بکنیم.

, احمدزاده,

 

,

وی در ادامه اظهار داشت: کسی به من نگفته است که آواز بخوانم و یا بازیگری کنم و کارهای دیگری انجام دهم، بنده یک مجری هستم که خداوند به من لطف کرده و می توانم اجرا کنم و اینکه شاید چند نفر از مجریان رفته باشند و این کارها را انجام داده باشند دلیلی نمی شود که من هم این کارها را بکنم؛ سعی می کنم در زمین خودم بازی کنم، حتی در حوزه اجرا نیز سعی می کنم هر اجرایی نکنم، کسی تا به حال اجرای سیاسی و یا ورزشی از من ندیده است، اجرای من اجتماعی است؛ حتی در اجرا نیز خیلی حساس هستم که در حوزه خودم فعالیت کنم، فرهنگ سازی، اصلاح فتار و گره گشایی از کار مردم و می توان گفت برنامه هایی که آیین های رسانه ای مانند جشن رمضان است و یا برنامه ای مانند دوستت دارم مادر دوستت دارم پدر یک برنامه آیینی رسانه ای می شود در همین حوزه حرکت می کنم و حس می کنم که جای خوبی دارم.

, دوستت دارم مادر دوستت دارم پدر,

 

,

 

,

احمد زاده در مورد میزان تاثیر برنامه دوستت دارم مادر دوستت دارم پدر در اجتماع اذعان داشت: تاثیر گذاری برنامه  را در حدی که خودم می بینم، اینکه چند میلیون نفر بیننده دارد را نمی دانم و یا اینکه اصلا به میلیون می رسد، اما اگر بخواهیم  به صورت تقریبی محاسبه کنیم ممکن است به 4 یا 5 میلیون نفر برسد، اما در این میان باید ببینم چه تعدادی از این افراد در خیابان با من برخورد دارند چون من در مکان های عمومی بسیار حضور پیدا می کنم، بنابراین با مردم تعامل زیادی دارم در این بین چند برخورد با من داشته اند که جزء افتخارات سال های برنامه سازی و اجرای من است و خدا را شکر می کنم، یک روز در میدان چیذر یک مادری به سمت من آمد و با بغض و گریه گفت: فرزندنم چند سال نسبت به پدر و مادرش کم لطف شده بود و کمتر سراغ ما را می گرفت اما بعد از دیدن برنامه شما بیشتر به سراغ ما می آید؛ این برای من همه چیز است.

, دوستت دارم مادر دوستت دارم پدر ,

 

,

وی در  پاسخ به این پرسش که آیا در رسانه مافیا وجود دارد چنین گفت: مافیا در رسانه را نمی دانم چیست، آفت کار ما سلیقه است و خیلی به این حرفه ضربه زده است، برخورد سلیقه ای مدیران باعث می شود که یک سری افراد سال ها حضور نداشته باشند و خانه نشین شوند در صورتی که حقشان این نیست.

,

 

,

این مجری توانا تلویزیون در خصوص این که مورد بی مهری مدیران تلویزیونی قرار گفته است خاطرنشان کرد: تا به حال با صراحت به من نگفته اند که می خواهیم یک مدت نباشید اما می دانم که چنین تصمیمی گرفته اند، خب شاید به من مربوط نباشد که دلیل این کار را بپرسم و حتی اگر بپرسم در جواب می گویند به شما مربوط نیست، اگر بخواهند از من استفاده می کنند و در غیر این صورت استفاده نمی کنند، من نمی توانم که بپرسم چرا از من استفاده نمی کنید.

,

احمد زاده در پایان گفت: در واقع یک برنامه ملک طلق من که نیست، این نظر من است اما آیا این نظر مردم نیز هست یا نه؟ به نظر شما برنامه 90 ملک طلق آقای فردوسی پور است؟ اگر برنامه 90 را به یک نفر دیگر بدهند اجرا کند چه می شود؟ مردم قبول می کنند؟ جواب خیر است؟

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه