اخبار داغ

دستگیری 5 سارق منازل و احشام در راور

دستگیری 5 سارق منازل و احشام در راور
فرمانده انتظامی راور گفت: با همکاری خوب مردم با پلیس و سرعت عمل ماموران 2 سارق منزل و همچنین 3 سارق هنگام سرقت احشام دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاروانسرا راور؛ سرهنگ علی امیری فرمانده انتظامی راور گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت منزل و احشام در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

فرمانده انتظامی شهرستان راور افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی دریافت گزارش وقوع یک مورد سرقت احشام به سرعت به محل اعزام و موفق شدند 3 نفر سارق را هنگام سرقت چند راس دام دستگیر کنند.

,

امیری بیان کرد: در ادامه نیز با تلاش ماموران 2 نفر که به علت سرقت منزل تحت تعقیب پلیس بودند با همکاری خوب شهروندان در یکی از نقاط شهر شناسائی و دستگیر شدند.

,

وی با اشاره به کشف 6 فقره سرقت و تحویل سارقان به دستگاه قضائی تصریح کرد: پلیس با جدیت تمام در راستای پیشگیری و کشف جرم انجام وظیفه می کند که در این رابطه همکاری خوب مردم با پلیس بسیار مهم و اثربخش است.

,

فرمانده انتظامی راور در پایان خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع جرائم مختلف به ویژه سرقت در اولویت کاری پلیس قرار دارد که ضروری ترین نوع مشارکت شهروندان در این راستا اهتمام بیشتر در نگهداری از اموال شخصی و افزایش ضریب ایمنی اماکن و وسایل نقلیه است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه