اخبار داغ

ازدواجی از جنس سادگی با حضور 50 زوج دانشجوی کُردستانی

ازدواجی از جنس سادگی با حضور 50 زوج دانشجوی کُردستانی
مراسم جشن ازدواج 50 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه، دانشجویان و خانواده‌های آنان در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش، هیچ محیطی را همانند دانشگاه نمی‌شود یافت که همه‌ی ابعاد زندگی افراد را تحت تأثیر قرار دهد. دانشگاه صرفاً محلی برای آموزش نیست، دانشگاه کارخانه‌ی آدم سازی‌ای است که جوان در این مکان راهی که باید در آینده بپیماید را ترسیم می‌کند و سرنوشت ساز ترین تصمیمات زندگی‌اش در این مکان گرفته می‌شود.ازدواج دانشجویی  به عنوان فرصتی مناسب که ممکن است هیچگاه و در هیچ مکان دیگری این فرصت پیش نیاید اگر درست صورت گیرد قطعا جوانان بسیاری را خوشبخت میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

اما باید در نظر داشت هر درخت آفتی را نیز به دنبال دارد. اما اگر با افت به موقع و درخور مبارزه کرد حاصلی پربار خواهیم داشت. ازدواج دانشجویی نیز به همین گونه است با وجود خوش ایندی مشکلاتی بر سر راهش وجود دارد که اگر به این مشکلات به درستی رسیدگی شود ازدواجی موفق شکل خواهد گرفت .

,

 

,

مراسم جشن ازدواج 50 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه، دانشجویان و خانواده‌های آنان در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

,

 

,

حجت الاسلام عارضی مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این مراسم ضمن تبریک به دانشجویان، گفت: از دیدگاه پیامبر اسلام (ص) هیچ بنایی محبوبتر از ازدواج نیست و برای انتخاب همسر در وهله اول باید به خود مراجعه کرد و هر شخص بر اساس اولویت بندی‌های خویش تصمیم بگیرد.

,

 

,

حجت الاسلام عارضی با تاکید بر دین به‌ عنوان ملاک سنجش اولویت‌ها، افزود: پیامبر اکرم (ص) فرموده است زیبایی را بر دینداری ترجیح ندهید چرا که علی رغم زیبایی ظاهر که گذرا و موقتی است، دینداری سبب تداوم زندگی و حفظ بنیان خانواده‌هاست.

,

 

,

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم ، ترویج ازدواج دانشجویی و تشویق جوانان به ازدواج آسان حتی در شرایط تحصیل می‌باشد.

,

 

,

دکترشعبان سپهر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز با اشاره به اینکه ازدواج پیمان مقدس در تمام ادیان است گفت: داشتن صبر و گذشت لازمه زندگی زوجین است و با تعهد اشتیاق  بایستی تمامی خوشی‌ها و ناخوشی‌های این مسیر را طی کرده و با هم به کمال برسند.

,

 

,

دکتر سپهر افزود: برای تمامی زوجین جوان علی‌الخصوص زوجین دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان که با یکدیگر پیمان شروع به زندگی بسته‌اند آرزوی خوشبختی و عاقبت به خیری دارم.

,

 

,

 اجرای موسیقی زنده، ، مسابقه و اجرای برنامه‌های شاد از دیگر برنامه های این مراسم بود .

,

 

,

گفتنی است، از طرف نماینده ولی فقیه در استان، ریاست دانشگاه و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هدایا و سفر زیارتی مشهد مقدس  و وام قرض الحسنه به 50 زوج دانشجوی این دانشگاه اهدا شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه