اخبار داغ

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد

جذب 50 میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های رفع تداخلات و کاداستر در استان زنجان

جذب 50 میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های رفع تداخلات و کاداستر در استان زنجان
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه‌های رفع تداخلات و کاداستر در استان گفت: 50 میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های رفع تداخلات و کاداستر در استان زنجان جذب داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال انصاری در گفت‌وگو با موج رسا; از انعقاد قرارداد جدید رفع تداخلات و کاداستر در سطح ۱۰۰هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان خبرداد و اظهار کرد: قراردادهای رفع تداخلات و کاداستر در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از کل سطح اراضی کشاورزی استان زنجان را در برمی‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: کارشناسان پهنه در سراسر استان به دلیل ارتباط مستقیمی که با بهره برداران دارند در فرهنگسازی و ترویج اهمیت اجرای این طرحها نقش تعیین کننده ای دارند.

,

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای پروژه های رفع تداخلات و کاداستر در استان زنجان تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی جذب استان شده است.

,

وی از انعقاد قرارداد جدید برای تهیه ارتوفتو در سطح ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان خبرداد و افزود: در سال جاری همچنین در سطح ۱۰۰هزار هکتار قرارداد جدید برای اجرای طرحهای رفع تداخلات و کاداستر در استان منعقد شده است.

,

انصاری با اشاره به قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: در یک هفته گذشته با حکم قضایی اقدام به قلع و قمع 15 تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان شد.

,

وی با بیان اینکه 10 مورد از قلع و قمع های انجام گرفته در شهرستان خدابنده و 5 مورد دیگر در شهرستان سلطانیه بوده است، اظهار کرد: با قلع و قمع این تعداد تغییر کاربری غیر مجاز حدود 5 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی استان به وضع سابق برگشت.

,

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه بهره برداران قبل از اقدام به تغییر کاربری در اراضی نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام کنند، بیان کرد: مردم و شهروندان در سراسر استان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مراتب را به سامانه «131» گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه