اخبار داغ

از سوی صدا و سیمای زنجان انجام می شود؛

تولید ۴۵۵۱۶ دقیقه برنامه برای ماه مبارک رمضان در زنجان

تولید ۴۵۵۱۶ دقیقه برنامه برای ماه مبارک رمضان در زنجان
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:45 هزار و 516 دقیقه برنامه از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان برای پخش در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مرتضی صفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان امسال مانند سال‌های گذشته با برنامه‌ها و ویژه برنامه‌های متعددی میهمان سفره‌های مؤمنین روزه دار در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, ;,

وی ادامه داد: در این راستا معاونت صدای مرکز زنجان بیش از ۱۹۳۰۰ دقیقه برنامه برای این ایام بیش بینی نموده است.

,

این مسئول گفت: امسال نیز ویژه برنامه رادیو برای ساعات ملکوتی سحر،«اوباشدانلار» نام دارد و سعی شده با پخش آیتمهایی از قبیل دعوت از مادحین استان برای قرائت ادعیه و اذکار، تفسیر ادعیه ماه رمضان، آداب و رسوم سحری، رمضان در جبهه‌ها، ادعیه مخصوص سحر و ... ساعاتی پر از معنویت را به مدت ۷۵ دقیقه به تهیه کنندگی فیاض حاجیلو برای شنوندگان خود فراهم نماید.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: دیگر ویژه‌برنامه رادیو «آیلار آیی» نام دارد که قرار است در زمان افطار به مدت ۹۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی زینب مقدم پخش شود و شامل آیتم‌هایی مانند آداب و رسوم رمضان، نمایش، ارتباط با استان‌های مختلف، پرداخت به آداب و رسوم رمضان در شهرستان‌ها، گزارش از زندان‌ها جهت کمک به آزادی زندانیان، گزارش مردمی، سخنرانی و .... است.

,

صفری افزود: پخش مراسم جمع خوانی قرآن کریم به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در حسینیه اعظم زنجان نیز یکی دیگر از مهم‌ترین ویژه برنامه صدا برای این ایام است.

,

وی بیان داشت: برنامه «شب‌های ایران» نیز با موضوع پوشش لیالی قدر شهرستان‌های استان روز جمعه ۱۸ خردادماه ساعت ۰۰: ۳۰ الی ۲ بامداد به مدت ۹۰ دقیقه از صدای مرکز زنجان و همزمان به صورت زنده از تمام رادیوهای استانی مراکز روی آنتن می‌رود.

,

این مسئول یادآور شد: ضمن اینکه رادیوی استانی زنجان برای شب‌های قدر، شهادت (امیرالمؤمنین)، پوشش راهپیمایی روز قدس و عید فطر نیز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است که در زمان مقرر پخش خواهند شد. 

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: سایر برنامه‌های روتین رادیو از جمله سلام زنجان، شریعت یولی، کندیمیز، جوان، نوجوان، بیزیم ایوان، سلام کوچولو و ..... نیز هر کدام به فراخور موضوع با حال و هوای این ماه مبارک پخش خواهد شد.

,

صفری خاطرنشان کرد: پخش رادیو هم بیش از ۹۰۰۰ دقیقه برنامه مناسبتی برای این ماه مبارک تأمین کرده است که در کنار برنامه‌های تولیدی ساعات سرشار از معنویت را برای شنوندگان خود تدارک دیده‌اند.

,

وی افزود: معاونت سیما هم برنامه ریزی گسترده‌ای را برای ماه میهمانی خدا انجام داده است.

,

این مسئول با بیان اینکه ویژه برنامه افطار سیما «آرزیلار سفراسی» است که ساعات افطار را به مدت ۶۰ دقیقه میهمان سفرهای مؤمنین روزه دار خواهد بود،گفت: بهره مندی از صحبت‌های کارشناسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گزارش‌های ویژه برای اشاعه فرهنگ سفره‌های ساده در افطار، مهمان ویژه، آیتم «امید رهایی» با موضوع پخش گزارش از زندانیان جرائم غیرعمد برای جلب مشارکت‌های مردمی در آزادسازی زندانیان، ادعیه‌های مخصوص افطار و .... از آیتم‌های متعدد این برنامه به تهیه کنندگی محمد جواد حسین‌خانی است.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بیان داشت: ویژه برنامه «نسیم سحر» هم به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی حسین حسنی در لحظات ربانی و ملکوتی سحر، همراه و مهمان بینندگان عزیز خواهد بود.

,

صفری گفت: این برنامه شامل آیتم‌های مجری، کارشناس، زمزمه سحر، پخش ادعیه سحر، اذان و مناجات است.

,

وی افزود: سیمای مرکز برای لیالی قدر، شهادت مولی متقیان علی (ع)، راهپیمایی باشکوه روز قدس و عید سعید فطر نیز ویژه برنامه‌های مختلفی را برنامه ریزی کرده است که هر کدام در زمان خود همراه با بینندگان خود خواهند بود.

,

این مسئول ادامه داد :سیما همچنین مراسم باشکوه جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان را به صورت زنده به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ هر روز پوشش خواهد داد. همچنین طبق هماهنگی صورت گرفته این مراسم در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان از شبکه سراسری شما نیز پخش خواهد شد.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، سایر برنامه‌های روتین سیما از جمله خانواده، شاپرک، عطر آدینه، راه ولایت، آیدین آیی، عطر آدینه و .... نیز با حال و هوای ماه مبارک رمضان پخش خواهند شد.

,

صفری افزود: پخش سیما هم بیش از ۹۶۰۰ دقیقه برنامه مناسبتی برای این ماه مبارک تأمین کرده که ساعاتی سرشار از معنویت را برای بینندگان خود رقم خواهد زد.

,

وی گفت: در مجموع معاونت سیما برای این ماه مبارک بیش از ۲۵۰۰۰ دقیقه برنامه آماده نموده است که در ایام مختلف این ماه پخش خواهند شد.

,

این مسئول یادآور شد: معاونت اطلاعات و اخبار هم همگام با سایر معاونت های تولیدی ، تولید گزارش ها و تفاسیر خبری مختلف تلویزیونی و رادیویی را در این ایام پیش بینی کرده است که به فراخور این روزها تولید و پخش خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه