اخبار داغ

معرفی ۴۰۰۰ طرح مشاغل خانگی به بانک های عامل در چهارمحال و بختیاری

معرفی ۴۰۰۰ طرح مشاغل خانگی به بانک های عامل در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح مشاغل خانگی با اختصاص اعتباری بالغ بر 225 میلیارد ریال را از مهمترین برنامه ها پیش رو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حفیظ الله فاضلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛  اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در حدود 4 هزار طرح به بانک های عامل معرفی شده است.

فاضلی همچنین از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای رونق اشتغال روستایی به استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 279 طرح در کمیته های شهرستانی بررسی شده که از این تعداد 159 طرح با اعتباری بالغ بر 860 میلیارد ریال به تصویب رسیده و به بانک های عامل معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، اجرای طرح اشتغال فراگیر با اعتبار 4 هزار میلیارد ریال را از دیگر طرح های اجرایی در استان برشمرد و افزود: در این طرح در قالب 11 رسته شغلی 686 متقاضی در سامانه کارا ثبت نام کرده که از این تعداد 99 طرح به تصویب رسیده و برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.

مهندس فاضلی با بیان اینکه در بخش دیگری از این نشست از فعالیت 2 هزار و 772 تعاونی در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال 200 تعاونی جدید به تعاونی های استان اضافه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری صیانت از نیروی کار را از مهمترین وظایف این اداره کل اعلام کرد و افزود: در همین راستا در سال گذشته 6 هزار بازرسی از کارگاه های فعال استان انجام گرفت.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه