اخبار داغ

مشارکت حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح ملی داناب

مشارکت حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری  در اجرای طرح ملی داناب
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از ترویج آموزه های فرهنگی مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان در طرح ملی داناب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛  شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری روز گذشته  در حاشیه برگزاری همایش طرح 'داناب ' که در سالن اجتماعات کانون پرورشی، فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: این طرح به منظور ترویج آموزه های فرهنگی مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان است و امید می رود با اجرای آن روند بی رویه غیرمتعادل مصرف آب متوقف شود و به سمت صرفه جویی حرکت کند.

وی تصریح کرد : با توجه به بارش های اندک و تداوم خشکسالی با کمبود آب مواجه هستیم از این رو آموزش همگانی برای همه اقشار جامعه از جمله دانش آموزان ضروری است. احمدی بیان کرد: نجات آب در صورتی محقق می شود که عموم افراد و نخبگان در مورد آن احساس مسئولیت کنند و در پیاده شدن طرح های فرهنگی مشارکت کنند.

احمدی  در ادامه افزود: در طرح داناب، آموزش مفاهیم، مسائل و ابعاد مختلف طرح به مخاطبین با استفاده از اقلام آموزشی و کارگاه های آموزشی دنبال می شود.


گفتنی است: این همایش با همکاری آب منطقه ای، حفاظت محیط زیست، جهاد دانشگاهی، آموزش پرورش و حضور مسئولان استانی و دانش آموزان رابط طرح داناب در سالن اجتماعات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه