اخبار داغ

استاندار گیلان در دیدار معاون استاندار ساراتوف مطرح کرد؛

اراده دو کشور ایران و روسیه، توسعه و تقویت مراودات و ارتباطات است

اراده دو کشور ایران و روسیه، توسعه و تقویت مراودات و ارتباطات است
استاندار گیلان با بیان اینکه اراده دو کشور ایران و روسیه، توسعه و تقویت مراودات و ارتباطات است، گفت: خوش بین هستیم این مهم محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، مصطفی سالاری در این دیدار که با حضور آلکسی استرلنیکوف؛ معاو‌‌ن استاندار ساراتوف روسیه در محل دفتر استاندار گیلان برگزار شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین ۲استان ساراتوف و آستاراخان روسیه و گیلان برقرار است و می بایست از این ظرفیت بهره ی کافی برده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی, ، مصطفی سالاری در این دیدار که با حضور آلکسی استرلنیکوف؛ معاو‌‌ن استاندار ساراتوف روسیه در محل دفتر استاندار گیلان برگزار شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین ۲استان ساراتوف و آستاراخان روسیه و گیلان برقرار است و می بایست از این ظرفیت بهره ی کافی برده شود.,

وی ادامه داد: خوشبختانه اراده جدی رؤسای جمهور ۲ کشور بر توسعه روابط ایران و روسیه است و تاکیدات لازم در این خصوص به همه دستگاه های ذیربط داده شده است.

,

نماینده عالی دولت در گیلان، وجود کنسول گری در رشت را فرصتی غنیمت برای توسعه روابط ساراتوف و گیلان دانست و تاکید کرد: انتظار دارم اتاق بازرگانی جهت توسعه روابط تجاری و اقتصادی بیش از پیش تلاش کند و البته به طور یقین در این خصوص دولت نیز حمایت جدی می کند.

,

سالاری در پایان با دعوت از استاندار ساراتوف برای حضور در گیلان، تصریح کرد: اراده دو کشور ایران و روسیه، توسعه و تقویت مراودات و ارتباطات است و خوش بین هستیم این مهم محقق شود.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه