اخبار داغ

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:

گزینه منتخب برای شهرداری کرج، محکومیت قضایی دارد/ اعضاء شورا، شهر را عاطل و باطل نگاه ندارند

گزینه منتخب برای شهرداری کرج، محکومیت قضایی دارد/ اعضاء شورا، شهر را عاطل و باطل نگاه ندارند
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اعضا موظف هستند فرد واجد شرایط را برای شهرداری کرج انتخاب کنند و اگر ابهامی وجود دارد قبل از انتصاب استعلام کنند تا با آبروی مردم بازی نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس درباره کشمکش انتخاب شهردار کرج، گفت: به واسطه قانون شوراها، با اعضای شورا، استاندار البرز و فرماندار جلسه ای برگزار شد لذا با توجه به این قانون شورا موظف است شهردار واجد شرایط را انتخاب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

محمد جواد کولیوند افزود: گزینه ای را اعضا معرفی کردند که در حال حاضر دارای ابهام است، چرا که ابلاغ قضایی دارد و بدوی بوده و به تجدید نظر ارجاع شده است، اما در ابلاغ دادگاه بدوی و بازپرسی مد نظر این شخص محکومیت دارد.

,

وی اظهار داشت: گفته می شود طبق قانون اصرار کنیم که صورت جلسه به وزارت کشور ارجاع دهیم تا با طرح نظر خود آن را به استان بازگرداند، اما این چه رسمی است که بنیان گذاشته می شود؟ ما گفتیم چون اعضا موظف هستند فرد واجد شرایط را انتخاب کنند اگر ابهامی وجود دارد قبل از انتصاب استعلام کنید تا با آبروی مردم بازی نشود.

,

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اینکه اگر دستگاه های اطلاعاتی نظر مثبت داشتند انتخاب شهردار به رای گذاشته شود تصریح کرد: شورا اگر واجد شرایط بودن را اخذ کند باید طبق آئین نامه جمع بندی انجام دهد یا استعلام کند و اگر پاسخ منفی باشد انتخاب شهردار عبث و بیهوده است.

,

وی با اشاره به اینکه نباید شهر را عاطل و باطل نگاه داشت تصریح کرد: 4 شنبه هفته گذشته استعلام زده شد، اما یک شنبه اعضا اجماع کردند و منتظر اعلام پاسخ شدند اما به اختلاف خوردند، لذا شرایط شخص انتخاب شده را باید سنجید چرا که این سوال مطرح آست آیا عقل سلیم می گوید وی پس از انتخاب در وزارت کشور رد شود؟

,

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اینکه اعضای شورا چه جوابی به مردم خواهند داشت گفت: پاسخ استعلام از دستگاه های قضایی نیامده است و باید توجه داشت که سرپرست سه ماه برای اداره شهر فرصت دارد و پیش از این نیز اعضا 5 ماه با اصغر نصیری مذاکره کردند اما سه ماه با وی دوام نیاورند، لذا نمی شود با کلانشهر این گونه برخورد شود.

,

وی در خاتمه اظهار داشت: اگر مسیر درست انتخاب نشود باید سرپرست دوم را انتخاب کرد لذا باید توجه داشت که نباید با کلانشهر دو میلیونی کرج بازی کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه