اخبار داغ

امروز انجام شد؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری نسیم شهر

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری نسیم شهر
مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری نسیم شهر طی حکمی از جانب شهردار نسیم شهر تعیین و معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مراسم تودیع و معارفه مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری نسیم شهر با حضور معاونین شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولان شهری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش طی ابلاغ حکمی از سوی شهردار نسیم شهر، امید مهری به عنوان مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری نسیم شهر انتخاب و تعیین شد و حکم صادره مدیریت شهری نسیم شهر توسط مهندس عصمتی معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری به مدیر جدیدی بخش سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی نسیم شهر ابلاغ شد.

,

عصمتی در این جلسه با ابراز امیدواری نسبت به بهبود عملکرد این بخش از شهرداری نسیم شهر، عنوان داشت: با توجه به سوابق ارزشمند و عملکرد مطلوب امید مهری، وی به عنوان مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تعیین شد.

,

وی در ادامه با بیان نکاتی در خصوص اهمیت این پست مدیریتی در شهرداری‌ها، تبیین کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امورات محوله تحت نظر شهردار نسیم شهر موفق و کوشا باشید.

,

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری نسیم شهر درپایان باتوجه به اهمیت مشارکت‌های مردمی در شهر، خاطرنشان کرد: مشارکت‌ها و سرمایه گذاری‌های مردمی باتوجه به شرایط حاکم بر شهرستان بهارستان و نسیم شهر و وجود برخی کمبودها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، که مدیر جدید این بخش باید با انجام دقیق و درست امور محوله در پویایی و گسترش فعالیت‌های شهروندان تلاش نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه