اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

جلسه وزارت نیرو با قرارگاه خاتم در خصوص مشکلات سد مشمپا برگزار می‌شود/ با اعتبارات دولتی قادر به احداث این سد نیستیم

جلسه وزارت نیرو با قرارگاه خاتم در خصوص مشکلات سد مشمپا برگزار می‌شود/ با اعتبارات دولتی قادر به احداث این سد نیستیم
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: جلسه وزارت نیرو با قرارگاه خاتم در خصوص مشکلات سد مشمپا برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به وضعیت سد مشمپا اظهار کرد: نمایندگان و استاندار زنجان به صورت جدی پیگیر وضعیت سد مشمپا هستند که امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ما می‌دانیم که با اعتبارات دولتی نمی‌شود، این سد را احداث کرد، ابراز کرد: به همین خاطر ما دنبال فایناس هستیم و راه حلی که مدیرعامل آب منطقه‌ای استان پیشنهاد کرده اجرای این سد از طریق فایناس است.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا جلسه را این هفته بین وزارت نیرو و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) هماهنگ کنیم، عنوان کرد: آنچه که مسلم است این بوده که با اعتبارات دولتی قادر به اجرای این سد نخواهیم بود.

,

وی با تاکید بر اینکه باید به دنبال راه‌های دیگر باشیم بیان کرد: البته ما از اعتبارات دولتی قطع امید نکرده‌ایم و اعتقاد داریم هرچه در توان داریم باید به دنبال جذب اعتبارات باشیم اما سرعت گرفتن این پروژه نیاز به اعتبارات بیشتری دارد که اعتبارات دولتی پاسخگوی آن نیست.

,

احمدی با بیان اینکه این پروژه به هیچ وجه گیر فنی ندارد، تصریح کرد: تنها مشکل سد مشمپا مسائل مالی و نقدینگی است که باید برطرف شود.

,

وی بیان کرد: ما پیگیری‌های خودمان را از طریق وزارت نیرو و دیگر مسئولان کشوری انجام خواهیم داد تا مشکلات این پروژه را برطرف کنیم.

,

گفتنی است که سد مشمپا از نوع خاکی با هسته ناتراوای مرکزی با ارتفاع 101 متر و حجم کل بدنه 6 میلیون مترمکعب و تونل آببر نیروگاه به طول 330 متر و حجم مخزن 700 میلیون مترمکعب در استان زنجان واقع شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه