اخبار داغ

به همت شهروندان قوچانی؛

اولین یادواره شهدای گمنام قوچان برگزار می شود

اولین یادواره شهدای گمنام قوچان برگزار می شود
به همت جمعی از شهروندان قوچانی، اولین یادواره پنج شهید گمنام در قوچان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا خلیلی، مسئول اجرایی اولین یادواره شهدای گمنام قوچان در گفتگو با خبرنگار قوچان خبر اظهار داشت: برای اولین بار، یادواره شهدای گمنام قوچان شامگاه سه شنبه 25 اردیبهشت ماه در مسجد سجادیه قوچان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه سخرنان این مراسم علیرضا دلبریان از راویان مطرح دوران دفاع مقدس می باشد، اظهار داشت: این یادواره به همت دفتر امام جمعه، سپاه ناحیه قوچان،تیپ 277 شهید منظم تولایی قوچان، حوزه بسیج  امام زمان (عج)، پایگاه های بسیج شهید موسوی قوچانی و شهید مطهری و هئیت امنا مسجد سجادیه برگزار خواهد شد.

,

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چندین سال از تدفین و تشییع باشکوه پنج شهید گمنام در قوچان می گذرد و متاسفانه طی سال های اخیر مسئولین در  ساخت المان مزار این شهدا بسیار کم کاری کردند اما خوشبختانه در حرکتی مردمی و با همت برخی از مسئولین و نهادهای فرهنگی شاهد برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام می باشیم و امیدواریم این غربت شهدای گمنام در میان مسئولین قوچان از بین برود و شاهد بهره برداری از المان این شهدا در آینده ای نزدیک باشیم.

,

محمدی با بیان اینکه شهرستان  قوچان بیش از 734 شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران هیچگاه رشادت ها و ایثارگری شهدا را فراموش نخواهد کرد و همواره  مدیون خون پاک شهدا باقی خواهیم ماند.

,

بیش از چهار سال از تشییع و تدفین باشکوه پنج شهید گمنام در قوچا می گذرد اما علیرغم کلنگ زنی ساخت المان مزار این شهدا در اول خردادماه 1395، ساخت و ساماندهی مزار این شهدا تاکنون به پایان نرسیده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه