اخبار داغ

سرپرست مدیریت امور اراضی قزوین:

۷ مورد قلع و قمع اراضی تغییر کاربری غیر مجاز در قزوین اجرا شد

۷ مورد قلع و قمع اراضی تغییر کاربری غیر مجاز در قزوین اجرا شد
سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور صیانت از اراضی ملی تعداد ۷ مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز اراضی کشاورزی و باغها در قزوین اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز عبدی سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در راستای انجام وظایف قانونی و به منظور حفظ وحراست از اراضی کشاورزی، زراعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تامین امنیت غذایی و در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغها تعداد هفت مورد رای قطعی قلع و قمع صادره از مراجع قضایی اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: دیوار کشی و ساخت و ساز غیر مجاز از جمله این احکام است که با حضور نماینده محترم دادستان، همکاری و تعامل نیروی انتظامی و کارشناسان مربوطه و رئیس اداره امور اراضی شهرستان قزوین اجرا شد که به موجب آن اراضی تغییر کاربری یافته روستای میانچال تخریب و بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی اعاده به وضعیت سابق شد.

,

عبدی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت تقاضا برای ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به مراکز خدمات جهادکشاورزی مربوطه مراجعه کنند تا بر اساس ضوابط موجود اقدام لازم در خصوص صدور مجوز قانونی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه