اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی:

اگر مورد نفوذ قرار نگرفته باشیم، آسیب نمی‌بینیم/ برزمین‌ماندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی خطری که انقلاب را تهدید می‌کند

اگر مورد نفوذ قرار نگرفته باشیم، آسیب نمی‌بینیم/ برزمین‌ماندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی خطری که انقلاب را تهدید می‌کند
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی گفت: جبهه‌های کفار و مشرکان به اسلام صدمه می‌زنند اما اگر از درون آسیب ندیده باشیم و مورد نفوذ قرار نگرفته باشیم، آسیب نمی‌بینیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلیمن مهدی رحیم‌آبادی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مرتضی بصیری‌پور اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها از استان خراسان جنوبی که با موشک‌های صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه هوایی T4 در سوریه به شهادت رسید گفت: حیات و زندگی در گرو توجه عمیق به امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است و توجه به امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در دوبخشِ قلبی‌وفردی و جامعه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: حملات دشمن در بخش قلبی و فردی بسیار زیاد شده است.

,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی با بیان این‌که برخی از افراد امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را نمی‌شناسند اظهار کرد: امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، امامی زنده، حاضر و قادر است اما ایشان را تنها و غصه‌دار بیان می‌کنند به همین دلیل است که سال‌ها از نظرها غایب هستند.

,

 

,

رحیم‌آبادی تصریح کرد: هدف امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف این است که اسلامی که هم‌اکنون به صورت قطره‌چکانی در دنیا وجود دارد را به اوج قدرتش برسانند و از عشق به خداوند تمام عالم را سیراب کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: خداوند سنت بزرگی را مقرر کرده است که اگر این سنت مقرر شود، نعمت‌های الهی به عیان قابل لمس و حس خواهد شد.

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم که منافقان را اطرافش می‌دید و نگران بود که به اسلام ضربه‌ای وارد نکنند، به افرادی مانند سلمان فارسی امید داشت.

,

 

,

رحیم‌آبادی تصریح کرد: افرادی که ولایت فقیه را زیرسؤال می‌برند یا آگاهی ندارند یا انصاف ندارند.

,

 

,

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف با همه مشکلاتی که داریم به ما عزّت و عظمت داده است.

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان شاه خائن، سران کشورهای دیگر به ایران می‌آمدند و شاه خائن خبردار نمی‌شد و زمانی که متوجه حضور آن‌ها می‌شد، آن‌ها شاه خائن را در جلساتشان راه نمی‌دادند.

,

 

,

رحیم‌آبادی با بیان این‌که خطرها و آسیب‌ها درکمین است گفت: امروز درون کشور بیش از گذشته مورد تهاجم و تاخت دشمن قرار گرفته است.

,

 

,

وی افزود: ده‌ها سال است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار می‌دهند مراقب باشید دشمنان، تفکر و اعتقاد انقلابی و اسلامی را مخدوش نکنند.

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی با بیان این‌که بخش دوم توجه به امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مردم و مسئولان هستند گفت: اگر مردم و مسئولان درست کار نکنند، حکومت شکست می‌خورد.

,

 

,

رحیم‌آبادی تصریح کرد: مسئله پاره‌کردن قرآن، موضوعی زجرآور است اما در مقابل پاره‌کردن معارف قرآن چگونه عمل می‌کنیم؟ آیا نباید به کل قرآن توجه کرد و فقط در ماه رمضان مردم را به ارتباط مخفی با خدا سرگرم کرد؟

,

 

,

وی تأکید کرد: مراقب باشیم دشمن را بشناسیم و با دشمن ستیز کنیم.

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی با بیان این‌که در قرآن، جبهه‌های مشرکان، کفار و منافقان علیه مسلمانان بیان شده است گفت: جبهه‌های کفار و مشرکان به اسلام صدمه می‌زنند اما اگر از درون آسیب ندیده باشیم و مورد نفوذ قرار نگرفته باشیم، آسیب نمی‌بینیم.

,

 

,

رحیم‌آبادی تصریح کرد: خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، برزمین‌ماندن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی اظهار کرد: تأکید شده هر هفته در نمازجمعه در رکعت اول سوره جمعه و در رکعت دوم سوره منافقون خوانده شود و اگر ترجمه سوره منافقون را بخوانیم متوجه اهمیت جریان نفاق و خطرهای نفوذ آن خواهیم شد.

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید ای پیامبر با کفار و منافقان جهاد کن و غلیظ باشید و گول نخورید.

,

 

,

رحیم‌آبادی با بیان این‌که ملاک و شاخص رهبر الهی است گفت: امروز اطاعت از رهبر معظم جامعه اسلامی بر ما واجب است و هر جریان و هر فردی که کاملا ملازم ولی فقیه باشد، واجب است تقویت شود و او سرباز ولایت است.

,

 

,

وی اضافه کرد: هر جریان و هر فردی که با ولی فقیه فاصله و زاویه و اختلاف داشت یا غافل است یا از روی آگاهی این‌گونه عمل می‌کند که اگر غافل است باید او را امر به معروف و نهی از منکر کرد و اگر از روی آگاهی انجام می‌دهد، باید طبق نسخه قرآن عمل کرد یعنی "یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیرُ" (آیه 73 سوره توبه).

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان جنوبی گفت: کسی که با ولی فقیه زاویه دارد می‌خواهد مسئول یا عمامه به سر یا هر فرد دیگری باشد، باید نگذاشت مردم به غفلت بیفتند و انقلاب را به دستان خودشان به کسی بسپارند که طبق فرموده امام خمینی رحمه‌الله‌علیه نااهلان و نامحرمان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه