اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد خبر داد؛

تجهیز و راه‌اندازی 4 خانه ورزش روستایی در خلیل آباد

تجهیز و راه‌اندازی 4 خانه ورزش روستایی در خلیل آباد
رئیس ورزش و جوانان شهرستان خلیل آباد از راه‌اندازی چهار خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی می تواند گامی مثبت در جهت شناسایی این استعداد های ورزشی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علی قربانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه اندازی 4 خانه ورزشی روستایی در شهرستان خلیل آباد خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی این خانه های ورزش روستایی شاهد تحولی چشم گیر در ورزش روستایی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک در همه روستاهای سطح شهرستان خانه های ورزشی روستایی تجهیز و راه اندازی خواهند شد، خاطرنشان کرد: هم اکنون روستاهای مزده، دهنو، میرآباد، نقاب، ارغا، جابوز، سعدالدین، جعفرآباد و مهدی آباد همکاری خوبی برای راه اندازی خانه ورزش داشته اند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد با تأکید بر اینکه استعداد های ورزشی خوبی در سطح روستاها وجود دارد، تصریح کرد: تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی می تواند گامی مثبت در جهت شناسایی این استعداد های ورزشی باشد.

,

وی با اشاره به اینکه مکان های بلااستفاده روستایی محل خوبی برای راه اندازی خانه های ورزش روستایی باشد، اذعان کرد: این اماکن به تجهیزات ورزشی نظیر دارت، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، میز شطرنج و فضای باز برای ورزش های تیمی و بازی‌های بومی و محلی مجهز می شوند.

,

قربانی پیشبرد اهداف ورزش های همگانی و ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان و نوجوانان روستا را از اهداف راه اندازی خانه های ورزش در روستا دانست و عنوان کرد: راه‌اندازی این خانه‌های ورزش روستایی مستلزم درخواست و تلاش دهیاران روستا است.

,

وی با بیان اینکه دهیاران باید فضایی در خور شأن ورزش و جوانان روستا معرفی کنند، تشریح کرد: روستاهایی که در درجه اول مکان را تحویل دهند و قراردادی در جهت حفظ و نگهداری و رسیدگی و اجرای برنامه ها به مناسبت های مختلف تخصیص دهند، وسایل و تجهیزات ورزشی به آن‌ها تعلق می گیرد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دهیاران تعهد می دهند که در صورت تحویل تجهیزات، خانه ورزش روستا همیشه فعال و مورد استفاده جوانان قرار گیرد، بیان کرد: مطمئناً راه اندازی این خانه های ورزش روستایی نقش مهمی در ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی و همچنین افزایش سلامتی اهالی روستا خواهد داشت.

,

وی در پایان با بیان اینکه 4 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال در شهرستان خلیل آباد تجهیز و راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: در تجهیز و راه اندازی این خانه های ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس بازی های بومی و محلی استان و همچنین نماینده مردم شهرستان در مجلس کمک های بسزایی داشتند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه