اخبار داغ

در جلسه تخصصی اصناف ابرکوه مطرح شد

بهره‌مندی کارگاه‌های تولیدی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای/ فروشندگان کالای ایرانی تخفیف مالیاتی می‌گیرند

بهره‌مندی کارگاه‌های تولیدی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای/ فروشندگان کالای ایرانی تخفیف مالیاتی می‌گیرند
در جلسه تخصصی اصناف ابرکوه ضمن تجلیل از تولیدکنندگان نمونه شهرستانی بهره مندی از بخشودگی جرائم بیمه ای و تخفیف مالیاتی بعنوان عوامل حمایت از فروشندگان کالای ایرانی در شهرستان بیان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، جلسه تخصصی حمایت از کالای ایرانی در حوزه اصناف با حضور علی اصغر سلمانی رئیس بسیج اصناف استان در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه، , سرو ابرکوه، ,

تهیه بانک اطلاعاتی از صنوف عرضه کننده کالای ایرانی در ابرکوه
محمد سالاری مسئول کانون بسیج اصناف ابرکوه در ابتدای این جلسه اظهار کرد: اصناف به لحاظ اقتصادی نقش بسیار موثری در حمایت از کالای ایرانی دارند و یکی از سه ضلع مثلث اقتصادی کشور هستند.

,
,

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از مهمترین فعالیت های بسیج اصناف شهرستان تهیه بانک اطلاعاتی و شناسایی صنوف توزیع کننده اجناس ایرانی است، افزود: این بانک اطلاعاتی تا 80 درصد پیشرفت  داشته به نحوی که درصد  توزیع کنندگان کالای ایرانی و خارجی مشخص شده است.

,

مسئول کانون بسیج اصناف با بیان اینکه باید نگرش مردم نسبت به کالای ایرانی تغییر کند افزود: امروز باید برای ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی کار رسانه ای قوی انجام شود تا مردم با ایفای موثر نقش خود، از ورشکستگی بازار داخلی جلوگیری کنند.

,

, ,

 

,

اصناف خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند
مسئول بسیج اصناف استان نیز با بیان اینکه شعار امسال تداوم بخش شعار سال گذشته است گفت: امروز تعصب به کالای ایرانی باید به یک ارزش تبدیل شود و از اصناف بعنوان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی حمایت ویژه شود.

, اصناف خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند, اصناف خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند,
,

سلمانی تخفیف مالیاتی، حق عضویت سالیانه و عوارض شهرداری برای فروشندگان کالای ایرانی را از موارد حمایت مسئولان از اصناف اعلام کرد.

,

معرفی و تشویق فروشندگان کالای ایرانی در نماز جمعه شهرستان ها، برگزاری یادواره شهدای اصناف همراه با تبلیغ کالای داخلی، برپایی نمایشگاه های کالای ایرانی و... نیز از دیگر موارد پیشنهادی برای تبلیغ کالا و حمایت از اصناف توسط این مسئول استانی معرفی شد.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ترکش جنگ اقتصادی به مراتب خطرناک تر از ترکش در جبهه نظامی است گفت: امید ما باید به ملت و تولید داخل باشد و نباید منتظر برجام بمانیم چرا که قطعا نتیجه ای نخواهیم گرفت.

,

, ,

عباس حمیدی زاده مسئول کارگروه اقتصادی بسیج شهرستان نیز در این جلسه گفت: به منظور حمایت بیشتر از کالای ایرانی شناسایی کالاهایی که در شهرستان تولید می شود با هدف معرفی در دستور کار کارگروه اقتصادی بسیج شهرستان قرار گرفته است.

,

کارگاه های تولیدی از بخشودگی جرائم بیمه ای بهره مند می شوند
حمیدی زاده تاکید کرد: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، سازمان تامین اجتماعی مجددا بحث بخشودگی جرائم کارگاه های مدیون به سازمان را شروع کرده است.

, کارگاه های تولیدی از بخشودگی جرائم بیمه ای بهره مند می شوند, کارگاه های تولیدی از بخشودگی جرائم بیمه ای بهره مند می شوند,
,

مسئول کارگروه اقتصادی بسیج شهرستان گفت: در سال های گذشته بخشودگی از 6 ماه تا یکسال بود اما امسال بدلیل حمایت از تولیدات داخلی، بخشودگی جرائم کارگاه های تولیدی که دارای بدهی بیمه ای هستند، با همکاری فرمانداری در دستور کار قرار گرفته و این مراکز تولیدی تا تاریخ 10 تیرماه سال جاری مهلت دارند از تخفیف جرائم بهره مند شوند.

,

فروشندگان کالای ایرانی تخفیف مالیاتی می گیرند
امیدوار رئیس اداره امور دارایی و مالیاتی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مالیات به صورت سالیانه مصوب شده و نمی توان در آن دخل و تصرفی داشت گفت: این اداره آمادگی دارد تا از اصنافی که کالای ایرانی به فروش می رسانند با تخفیف مالیات حمایت کند.

, فروشندگان کالای ایرانی تخفیف مالیاتی می گیرند, فروشندگان کالای ایرانی تخفیف مالیاتی می گیرند,
,

 

,

, ,

تنها سری دوزی ابرکوه در آستانه ورشکستگی
حجت الاسلام سعید خدادادی بعنوان تنها تولید کننده سری دوزی پوشاک در زمینه های مختلف گلایه ای به مسئولان داشت و گفت: واحد تولیدی پوشاک برای 10 الی 15 نفر اشتغال زایی داشت اما به دلیل اینکه در شرف ورشکستگی قرار دارد چند ماهی است تعطیل می باشد.

, تنها سری دوزی ابرکوه در آستانه ورشکستگی, تنها سری دوزی ابرکوه در آستانه ورشکستگی,
,

وی ضمن درخواست از نهادهای شهرستان که می توانند پوشاک کارگران خود را از این واحد تولیدی تهیه کنند گفت: اگر حمایت لازم از این واحد تولیدی در زمینه فروش و بازاریابی شود می توان از تعطیلی و ورشکستگی جلوگیری کرد.

,

چرا با وجود کارخانه تولید لبنیات در ابرکوه این محصول از سایر استان ها وارد می شود؟
علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با بیان اینکه در جلسات شورای جهاد فرهنگی شهرستان مصوباتی تعیین شده گفت: برخی از کالاهایی که امروز در ابرکوه تولید می شوند معرفی نشده و لازم است که در بحث تبلیغاتی به این قضیه پرداخته شود.

, چرا با وجود کارخانه تولید لبنیات در ابرکوه این محصول از سایر استان ها وارد می شود؟, چرا با وجود کارخانه تولید لبنیات در ابرکوه این محصول از سایر استان ها وارد می شود؟,
,

فاتحی مخاطب شعار سال را همه مردم و مسئولان دانست و گفت: باید نسبت به کالاهایی که در شهرستان تولید می شود تعصب داشت، در شهرستان دو کارخانه تولید لبنیات داریم و لزومی ندارد لبنیات از سایر استان ها وارد شهرستان شود.

,

, ,

حمایت از کالای ایرانی رسمیت دادن به استقلال اقتصادی کشور است
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی یکی از بایدها در جهت رسمیت دادن به استقلال اقتصادی کشور است؛ متاسفانه با خرید اجناس خارجی مروج کالاهای بیگانه به خصوص دشمنان هستیم که این لطمه بسیار سنگینی به استقلال کشور می زند.

, حمایت از کالای ایرانی رسمیت دادن به استقلال اقتصادی کشور است, حمایت از کالای ایرانی رسمیت دادن به استقلال اقتصادی کشور است,
,

حسینی افزود: خودباوری اقتصادی باید در راس تقویت بازار کالای ایرانی قرار بگیرد و کسانی که ترویج شعار کیفیت نداشتن کالای ایرانی دارند در حقیقت به اقتصاد کشور لطمه می زنند.

,

لزوم فرهنگ سازی در زمینه خودباوری به تولید ملی در بین تولیدکنندگان
ابوالقاسم پرهام کارآفرین ابرکوهی در این نشست گفت: متاسفانه خود تولید کنندگان داخلی به کیفیت کالای خود اعتقادی ندارند و این نیاز به خودباوری و فرهنگ سازی در این زمینه دارد.

, لزوم فرهنگ سازی در زمینه خودباوری به تولید ملی در بین تولیدکنندگان, لزوم فرهنگ سازی در زمینه خودباوری به تولید ملی در بین تولیدکنندگان,
,

پرهام افزود: بر برخی از کالاهای تولید داخل و ایرانی مارک های خارجی زده شده در حالی که از نظر کیفیت آن کالا با مشابه خارجی تفاوتی ندارد.

,

ناصر زارع رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابرکوه نیز در پایان گفت: متاسفانه برخی از نهادهای خدماتی برق، گاز و یا آب واحدهای تولیدی را بدلیل عدم پرداخت قبوض و سایر خدمات، قطع می کنند در حالیکه این مراکز، حق ندارند بدون هماهنگی با فرمانداری، مورد خدماتی خود را قطع کنند.

,

بزودی بازارچه تولیدات بانوان در ابرکوه راه اندازی می شود
زارع در ادامه خبر داد: نخستین مجمع بانوان کارآفرین در راستای تحقق شعار سال، راه اندازی بازارچه تولیدات بانوان شهرستان را در دستور کار دارد و افراد علاقه مند می توانند جهت حضور در این بازارچه به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابرکوه مراجعه کنند.

, بزودی بازارچه تولیدات بانوان در ابرکوه راه اندازی می شود, بزودی بازارچه تولیدات بانوان در ابرکوه راه اندازی می شود,
,

رئیس اتاق اصناف شهرستان، معاون فرمانداری و دیگر مسئولان حاضر در این جلسه نیز لزوم حمایت از اصناف را از مسئولان ذی ربط خواستار شدند.

,

گفتنی است در پایان این جلسه از تولید و توزیع کنندگان نمونه کالای ایرانی در حوزه اصناف شهرستان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه