اخبار داغ

هنرمند یزدی مطرح کرد

ظرفیت پنهان یزد در انیمیشن سازی و موشن گرافیک/هنر پویانمایی استان نیازمند توجه ویژه است

ظرفیت پنهان یزد در انیمیشن سازی و موشن گرافیک/هنر پویانمایی استان نیازمند توجه ویژه است
کارگردان یزدی: انیمیشن به جهت جذب مخاطب بیشتر در شبکه های اجتماعی و استقبال مردم باید از سوی مسئولین مورد توجه بیشتر و ویژه ای قرار بگیرد و از پتانسیل هنرمندان به نحو احسنت استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین جشنواره پویانمایی تلویزیون ملی ایران با درخشش هنرمند یزدی ، پایان پذیرفت. این جشنواره در اوایل ماه جاری به میزبانی استان همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی نیکوکار، هنرمند افتخار آفرین یزدی که از برگزیدگان این جشنواره است در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا گفت: برای حضور در این جشنواره 3 اثر از سوی بنده آماده ارسال شد که از این آثار؛ انیمیشن «زادگاه زندگی» برگزیده بخش آموزشی، انیمیشن «انرژی خورشیدی» برگزیده بخش موشن گرافیک و انیمیشن «جنگ جهانی سوم» برگزیده هیئت داوران در بخش کوتاه و برگزیده بخش آسیبهای اجتماعی شد.

, یزدرسا,

, ,

وی ادامه داد: «زادگاه زندگی» و «انرژی خورشیدی» آثاری است که کارگردانی آنها را به عهده داشتم و نویسندگی انیمیشن«جنگ جهانی سوم» به قلم بنده به تحریر در آمد.

این هنرمند در خصوص آثار خود اظهار داشت: «زادگاه زندگی»؛ به سفارش مرکز بین المللی قنات و سازه های تاریخی آبی با هدف نشر تاریخچه قنات که مربوط به کشور ایران است و برای شرکت در همایش‌های بین المللی، ساخته شد. اثر «انرژی خورشیدی» برای قسمت هایی از یک مستند به کارگردانی هنرمند خوش ذوق یزدی رضا حاجی غلامی ساخته شد. انیمیشن «جنگ جهانی سوم»؛ روایتی از تهاجم فرهنگی و وضعیت رسانه در ایران است.

,
,
,

وی افزود: انیمیشن به جهت جذب مخاطب بیشتر در شبکه های اجتماعی و استقبال مردم باید از سوی مسئولین مورد توجه بیشتر و ویژه ای قرار بگیرد و از پتانسیل هنرمندان به نحو احسنت استفاده شود.

,

کارگردان یزدی در پایان بیان کرد: برای ساخت فیلم کوتاه نیاز به بودجه و زمان زیادی است که امیدواریم ارگان های مختلف در ساخت فیلم به ما مدد رسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه