اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان:

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ماه رمضان در استان زنجان/ نظارت بر مراکز توزیع فرآورده خام دامی در استان زنجان تشدید می‌یابد‌‌

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ماه رمضان در استان زنجان/ نظارت بر مراکز توزیع فرآورده خام دامی در استان زنجان تشدید می‌یابد‌‌
مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تشدیدکنترل و نظارت بهداشتی بر فراورده های دامی در ایام مبارک ماه رمضان در سطح استان زنجان گفت: این طرح از 27 اریبهشت ماه تا 27 خرداد ماه در استان زنجان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر حاج کاظمی در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به اینکه طرح نظارت در همه شهرستانها اجرا می شود اظهار کرد: این اکیپ ها به صورت ثابت و سیار در سطح استان طرح نظارت را اجرا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بازرسان نظارت و بازرسی را در دو شیفت کاری انجام می دهند بیان کرد: شیفت اول بازرسی ها از ساعت 8 صبح تا 14 بوده و شیفت دوم نیز از ساعت 14 تا 20 در سطح استان انجام می شود.

,

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره اینکه در ایام تعطیلات ماه رمضان اکیپ هایی به صورت کشیک در سطح استان فعال می شوند بیان کرد: این اکیپ کارهای صدور بهداشتی و نظارتهای قرنطینه ای و غیره را انجام می دهند.

,

وی با بیان اینکه نظارت بر حمل فرآورده های دامی که وارد استان و از استان خارج می شود توسط بازرسان کنترل می شوند افزود: اکیپی هم در ایام تعطیلات ماه رمضان در استان در خصوص انجام آزمایشات لازم بر روی فرآورده های خام دامی فعال می شود.

,

حاج کاظمی با اشاره به اینکه در این ایام مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد بیان کرد: این مراکز شامل قصابی ها، مرغ و ماهی، فروشی ها تخم مرغ فروشی ها و غیره هستند.

,

وی با اشاره به نظارت بر خودروهای حمل فرآورده های دامی در استان زنجان بیان کرد: باید این خودروهای دارای سردخانه، دارای مجوز فعالیت و به لحاظ بهداشتی نیز مورد تایید بازرسان باشند.

,

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به تشدید نظارت بر کشتارگاههای دام و طیور در ایام ماه مبارک رمضان افزود: نظارت بر سردخانه های مراکز نگهداری فرآورده های خام دامی و کارگاه های فرآوری و بسته بندی پروتئینی نیز تشدید می یابد.

,

وی بیان کرد: اداره کل دامپزشکی استان این آمادگی را دارد که با همکاری سایر ارگانها مانند شهرداریها، فرمانداریها، جهاد کشاورزی ، تعزیرات حکومتی و غیره در بازرسیها مشترک مشارکت کند.

,

حاج کاظمی بیان کرد: در سالهای گذشته نیز با این ادارات مشارکتهایی را داشتیم و موفقیت های خوبی را هم کسب کردیم و امسال نیز با این ادارات هم گام خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اینکه 9 اکیپ به تعداد اکیپ های ثابت بازرسان در ماه رمضان اضافه می شودبیان کرد: این تعداد در حدود 18 بازرس را شامل میشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه