اخبار داغ

فراتر از مهارت؛

وقتی قلاب و کلاف شاه کلید موفقیت می شود/کارآفرین ابهری با فاکتور باور به موفقیت دست یافت

وقتی قلاب و کلاف شاه کلید موفقیت می شود/کارآفرین ابهری با فاکتور باور به موفقیت دست یافت
راز رسیدن به موفقیت از قلاب و کلاف تا کارگاه تولیدی مکرومه از فعالیت های کارآفرین ابهری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، فرصت ها همیشه وجود دارند این ما هستیم که باییستی آنها را ببینیم و از آنها استفاده کنیم.موفقیت به معنای بدست آوردن آن چیزی است که می خواهید،اینها تنها برخی از نکات زیبایی است که کارآفرین ابهری در ذهن خود همواره مرور کرده است و امروز توانسته است به عنوان کارآفرین معرفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا، ,

شهناز اعلایی آزاد متولد 1347 از 13 سالگی علاقه زیادی به بافتنی داشت و کار بافتنی را در منزل بصورت تجربی انجام می داد،وی از 23 سالگی به صورت حرفه وارد این کار شد و کار بافتنی را بصورت یک منبع درآمد برای خود ادامه داد.

,

این کارآفرین ابهری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،با بیان اینکه در سال 1393 با مرکز فنی و حرفه ای خواهران فجر ابهر آشنا شدم،افزود: در کلاس بافتنی پوشاک دو میل و بافنده پوشاک دستگاه خانگی دستی شرکت کرده و این دوره ها را با موفقیت به پایان رساندم.

,

وی ادامه داد: پس از گذراندن آموزش ها موفق به اخذ گواهینامه دوره های مربوطه شدم.

,

این کارآفرین افزود: با مشوق های رئیس مرکز فنی و حرفه ای فجر ابهر و مربی با توجه به انگیزه و علاقه خودم مجوز جواز کسب خرزای (کاموا بافی)را از اداره اصناف شهرستان ابهر دریافت کردم و در آنجا شروع به قبول سفارشات و آموزش بافت به هنر جویان پرداختم و توانستم یک کسب منبع درآمدی را با توجه به لطف و عنایت خداوند داشته باشم.

,

اعلایی خاطرنشان کرد: بعنوان یک کارآفرین حدودا" 100 نفر را بعنوان زیر مجموعه مشاغل خانگی بافتنی جذب نمودم که با دادن وسایل و ابزار کار از طرف خود به آنها در قبال دریافت کار بافتنی با توجه به سفارشات دریافت شده حقوق و دستمزد آنها را پرداخت می نمودم.

,

وی افزود: اکثر آنها نیز از قشر ضعیف جامعه و خود سرپرست بودند،توانستم برای آنها نیز کسب منبع درآمدی را ایجاد کنم.

,

این کارآفرین تصریح کرد:با توجه به علاقه و انگیزه زیاد در هنر بافتنی به سراغ مدل های جدید از طریق ژورنال و اینترنت و مجلات هنری رفته وبا درآمدی که بدست آوره بودم توانستم دو دستگاه ماشین بافندگی دستی را خریداری نمایم و با توجه به سلیقه مشتریان مدل های جدیدی را قبول کرده و تحویل مشتریان بدهم.

,

وی گفت: آموزش بصورت رایگان در رشته بافتنی با دومیل و بافتنی با ماشین دستباف خانگی را آغاز کردم و توانستم با دادن سفارشات کار به آنها و تحویل به مشتریان برای آنها نیز کسب درآمدی را ایجاد کنم.

,

این کارآفرین خاطرنشان کرد: یکسال به همین شکل به کار خود ادامه دادم با توجه به اینکه در بافتنی و مدلهای جدید تجربه و تبحر کافی بدست آوردم توانستم با گذشت این زمان با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته از بازار کار،فعالیت های خود را انجام دهم.

,

وی گفت: در حال حاضر با توجه به عنایت و توجهات الطاف خداوندی خیلی خوشحال هستم که توانسته ام قدم کوچکی را در زمینه کارآفرینی و اشتغال برداشته باشم و سطح درآمد مطلوبی را برای خود و افراد تحت کارآفرینی خود داشته باشم.

,

وی افزود:در طول سوابق حرفه ای خود یک حقیقت ساده را دریافتم که کلید دست یابی به موفقیت بزرگ، پیروزی، احترام، مقام و خوشبختی در زندگی این است که بتوانی ذهنت را تمام و کمال روی مهمترین کار یا هدفی که داری متمرکز کنی، آن را درست انجام دهی و تا آنرا به اتمام نرسانده ای دست از کار نکشی .

,

این کارآفرین بیان داشت: برای شروع یک کار به سرمایه و پول و بسیاری از فاکتورهای دیگر نیاز است اما مهمترین آن ها باور داشتن به این است که به موفقیت خواهید رسید،باور داشتن شما به خود قدرتی می دهد تا کوه را هم جا به جا کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه