اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

خروج آمریکا از برجام نشانه بی تاثیر بودن این برنامه است/ صبوری رمز موفقیت مردم ایران است

خروج آمریکا از برجام نشانه بی تاثیر بودن این برنامه است/ صبوری رمز موفقیت مردم ایران است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: خروج آمریکا از برجام نشانه بی ثمر بودن و بی تاثیر بودن این برنامه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان نقده، اظهار داشت: هم اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته و نظام حمهوری اسلامی برخلاف میل استکباران جهانی ۲۲بهمن به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، به مقاومت و ایستادگی مردان و زنان این مرز و بوم اشاره کرد و افزود‌: با توجه به اینکه آمریکا از براندازی نظام جمهوری اسلامی مأیوس شد دست از آن برداشت اما به دنبال مهار قدرت ایران است.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، تصریح کرد‌: آمریکا به وسیله برجام به زعم خود خواهان کنترل، توسعه نظامی، اقتصادی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی بود اما با توجه به اینکه متوجه شد که ثمری برایش در برنداشته و هزینه‌بر است، از آن خارج شد.

,

وی، کرد: امروز ایران الگویی برای کشور‌های مستضعف، عدالت‌خواه و اسلام‌گرا بوده و آمریکا نیز به دنبال این است که ایران الگو مناسبی برای کشور‌های منطقه و جهان اسلام قرار نگیرد.

,

سردار شهسواری، با بیان اینکه آمریکا به برجام وارد نشده بود که از آن خارج شود، یادآوری کرد: برجام یک نوشته بی رمق و ناتوان روی کاغذ بود، اراده ای برای اجرای آن وجود نداشت و ثمری هم نداشت بنابراین آمریکا از آن خارج شد.

,

وی، با اشاره به اینکه دشمن، دشمن است، افزود: ترامپ هم نمی‌تواند هیچ غلطی بکند و در این رابطه تنها شکل، قیافه، روش و منشش تغییر می‌کند و اگر ایران به کشور مستکبری همچون آمریکا امید داشته باشد که ندارد، جای بسیار تأسف خواهد بود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه این نظام برگرفته از ذات نظام اسلامی است، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون صدها هزار شهید است و این جزو الطاف پروردگار متعال و هدایت های رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است.

,

وی، با اشاره به اینکه در این عرصه اوضاع کشورمان پیچیده، اما خطرناک نیست، گفت: کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های پیچیده زندگی کرده و پیچیدگی‌های آن دوران سخت‌تر از وضعیت فعلی بود.

,

سردار شهسواری، در این راه به بصیرت اشاره کرد و گفت: بی شک بصیرت راهگشای حقیقی برای دیدن واقعیت‌های جامعه و تمکین از ولی امر مسلمین و گوش و جان سپردن به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

,

وی، در ادامه با اشاره به صبوری و پشتیبانی مردم، افزود: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر به بصیرت، وحدت، یکپارچگی، امید، نشاط نیاز داشته و روحیه مقاومت و گذشت همچنان که در گذشته حاکم بود بیشتر از گذشته با صمیمیت، محبت، تحمل، بردباری و در کنار زیستن به عنوان یک جامعه اسلامی نیاز دارد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، همچنین با بیان اینکه رمز پیروزی و رستگاری ما صبور بودن و با محبت و صمیمیت در کنار هم زیستن است، بیان کرد: بی شک اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم، دشمن نمی‌تواند به کشورمان چشم طمع داشته باشد.

,

وی، با اشاره به اینکه کشورمان هر چقدر با بصیرت و متحد باشد، پیروز میدان است افزود: امروز رژیم صهیونیستی آمریکا از شنیدن نام جمهوری اسلامی بر خود چون بید می‌لرزد که این در سایه اقتدار مردان رشید و دلاور ایران است.

,

شهسواری، با بیان اینکه شهر نقده شهری دارای نماد وحدت، همزیستی، صمیمیت و برادری است، ‌تاکید کرد‌: شعار این شهر وحدت و صمیمیت و ولایتمداری و دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است و بنابراین، این را دشمن بر نمی‌تابد و برای مأیوس کردن دشمن باید روزبه روز به این محبت، صمیمیت بیافزاییم.

,

وی، ابراز داشت: شهدای این شهرستان در عرصه‌های مختلف چه در توطئه های ضدانقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس سرآمد استان بوده و این مسئله را که مردان و زنان غیرتمندی، چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند جای تقدیر دارد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، همچنین با اشاره به اینکه لازمه پاسدار و بسیجی بودن با مردم بودن است، گفت: حیات ما با مردم است و براساس فرمایش مقام معظم رهبری می‌توان ادعا کرد که اگر اتفاق دیگری چون دفاع مقدس در سرزمین ما روی بدهد فرزندان و جوانان امروز این مرز و بوم دلاورمردتر و شهادت‌طلبتر از گذشته در صحنه خواهند بود.

,

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم سرهنگ امیر اکبری پس از ۳۳ سال خدمت به کسوت بازنشستگی نایل شد و سرهنگ علی برنا از خانواده شهدا و رزمنده دوران دفاع مقدس، فرمانده جدید سپاه شهرستان نقده با حکم سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی معارفه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه