اخبار داغ

در طول ماه رمضان؛

اعزام ۲۲۰ مبلغ به مساجد شهری و روستایی میاندوآب در ماه رمضان

اعزام ۲۲۰ مبلغ به مساجد شهری و روستایی میاندوآب در ماه رمضان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: امسال ۲۲۰ روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان اعزام و به تبلیغ و بیان احکام دین می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام والمسلمین عادل نجفیان در گفت و گو با  اروم نیوز، اظهار کرد: در ماه رمضان امسال بیش از ۲۲۰ نفر مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق به منظور بهره مندی هرچه بیشتر اقشار مردم از فیوضات این ماه اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: با هماهنگی های به عمل آمده این روحانیون و مبلغان دینی از مراکز تبلیغی، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، سازمان اوقاف و امور خیریه، روحانیون طرح هجرت و حوزه های علمیه جذب شده و از ابتدای ماه مبارک رمضان برای ترویج شعائر اسلامی به مساجد شهری و روستایی اعزام می شوند.

,

وی گفت: این مبلغان و روحانیون در طول ماه مبارک رمضان در مساجد شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق به کار تبلیغ و بیان احکام دین به مردم می پردازند.

,

نجفیان تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم و احکام ، سخنرانی، پاسخ به شبهات، پرداختن به امر زکات از جمله برنامه های روحانیون و مبلغان اعزامی به مساجد در طول ماه مبارک رمضان در میاندوآب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه