اخبار داغ

در گفت و گو با قهرمان مسابقات مچ اندازی کشور مطرح شد؛

هزینه های شرکت در مسابقات جهانی را خودمان پرداخت می کنیم

هزینه های شرکت در مسابقات جهانی را خودمان پرداخت می کنیم
در پی افتخار آفرینی قهرمان جوان مهابادی در مسابقات جهانی مچ اندازی در کشور قزاقستان، گفت و گویی با وی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  در پی افتخار آفرینی قهرمان جوان مهابادی در مسابقات جهانی مچ اندازی در کشور قزاقستان خبرنگار مکریان به سراغ این ملی پوش رفته گفت و گویی با این ورزشکار جوان ترتیب داده است که در ادامه می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

لطفا خودتان را معرفی کنید.

, لطفا خودتان را معرفی کنید.,

بنده سید احمد سید ابراهیمی متولد ۱۳۷۷ اهل و ساکن مهاباد و دارای مدرک دیپلم هستم.

,

درباره رشته مچ اندازی به صورت مختصر برای مخاطبان توضیح دهید.

, درباره رشته مچ اندازی به صورت مختصر برای مخاطبان توضیح دهید.,

رشته مچ اندازی یکی از زیر مجموعه های بدنسازی است اما با حرکات کاملا متفاوت و بیشتر یک رشته پهلوانی محسوب م یشود و خوشبختانه یکی از رشته های شناخته در جهان است.

,

از چه سنی به این رشته روی آوردید و اولین حضورتان در مسابقات چگونه بود؟

, از چه سنی به این رشته روی آوردید و اولین حضورتان در مسابقات چگونه بود؟,

از سن ۱۳ سالگی یه این رشته روی آوردم و در سن ۱۴ سالگی بنده بود که مسابقات در سطح شهرستان برگزارشد و موفق به کسب مقام اول شدم البته ناگفته نماند سطح مسابقات پایین بود اما همین استارت و شروعی بود برای مسابقاتی که در آینده در پیش رو داشتم.

,

موفق به کسب چه مقام های شده اید؟

, موفق به کسب چه مقام های شده اید؟,

تا کنون موفق به کسب ۴۶ عنوان قهرمانی شده ام که ۴ مورد کشوری هستند و به شرح زیر هستند :

,

مسابقه ای در همدان برگزار شد که در وزن خودم قهرمان شدم علاوه بر آن در همان مسابقه موفق به شکست ابولفضل عبدالمالکی قهرمان ایران در وزن آزاد شدم و به مقام قهرمان قهرمانان دست یافتم.

,

پس آن مسابقه دیگری در طبس برگزار شد در آنجا نیز توانستم در دست راست دوم و در دست چپ مقام سوم را کسب کنم پس از این مسابقه به اردوی تیم ملی دعوت شدم این نیزانگیزه من را دو برابر کرد و در مسابقه دیگری که این بار در سمنان برگزار شده بود در دست راست اول و در دست چپ سوم شدم و با کسب این رکورد دو مرتبه به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما با این تفاوت که این بار پس این مسابقه به عنوان ملی پوش تیم مچ اندازی ایران درمسابقات کاپ جهانی قزاقستان شرکت کردم و به لطف خداوند منان این بار در این مسابقه جهانی در دست راست مقام سوم را کسب کردم و بقیه قهرمانی های بنده همگی استانی و شهرستانی بوده است.

,

به چه دلیل بیشتر در مسابقات استانی و شهرستانی شرکت می کنید؟

, به چه دلیل بیشتر در مسابقات استانی و شهرستانی شرکت می کنید؟,

متاسفانه ما باید برای شرکت در مسابقات جهانی و فرا سرزمینی از حساب شخصی خود هزینه های را تقبل کنیم به علاوه هزینه شرکت در مسابقات استانی یا شهرستانی به مراتب کمتر است.

,

اکنون شاید این سوال برای مخاطب های مکریان پیش آید که ‌اداره ورزش و جوانان حتی به ملی پوشان هم کمک نمی کند؟

, اکنون شاید این سوال برای مخاطب های مکریان پیش آید که ‌اداره ورزش و جوانان حتی به ملی پوشان هم کمک نمی کند؟,

پیش از اینکه بخواهم وارد این مسئله بشوم جا دارد از اداره ورزش و جوانان خصوصاً خانم بابا طاهری تشکر ویژه ای داشته باشم به حقیقت من گلایه از عملکرد آنها ندارم چون خودم شاهد بودم هر چه در توان داشتند برای من گذاشتند.

,

توصیه شما به جوانان و ورزشکاران چیست؟

, توصیه شما به جوانان و ورزشکاران چیست؟,

ورزش بدون اخلاق در جامعه هیچ جایگاهی دارد همانطور که همگی  به این مسئله واقف هستیم. باید نگاهی به ورزش داشت که ورزش جوانان را از انحرافات اخلاقی دور کند و این را نیز به سخنانم اضافه میکنم ورزشکاران یا کسانی که نقش هدایت مربی گری و مدیریت را دارند برای رسیدن به مقصد و نتیجه اخلاق را قربانی نکنند.

,

در نهایت جا دارد از خانواده ام که در این چند سال بر زندگی ورزشی من تاثیر فراوانی داشتند و حامی و پشتیبان اصلی بنده و کسی که اصولی من را وارد رشته مچ اندازی کرد، مربی عزیز و بزرگوارم بنده جناب آقای محمد عبدالله  زاده نبود براستی که ایشان نقش بسیارمهمی در موفقیت های من ایفا کرده اند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه