اخبار داغ

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه بویراحمد:

اجرای ۷۲ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه فتح در سطح استان/هدف ما هم افزایی با دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مردم است

اجرای ۷۲ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه فتح در سطح استان/هدف ما هم افزایی با دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مردم است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: سال 96 بیش از 51 پروژه در قالب پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان توسط سپاه فتح شروع شده است که در مجموع با پروژه های استان بیش از 72 پروژه در سطح استان در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح و بهره برداری از دومین خانه بهداشت روستای دلی رچ که به همکاری بانک انصار ، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه فتح ساخته شده است، ضمن اشاره به عقب ماندگی تاریخی روستاهای این منطقه اظهارکرد: سپاه در برخی از کارهای خیر در سطح استان مشارکت مستقیمی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

سردار بوعلی بیان کرد: مشکلات و محرومیت های منطقه مارگون بیشتر از آن چیزی است که گاهاً ذکر می شود که با شناخت از این منطقه می توان گفت که باتوجه به عقب ماندگی تاریخی این منطقه، هنوز هم جای کار بسیاری وجود دارد.

,

 

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از اینکه بانک انصار در رفع مشکلات مردم این منطقه مشارکت کردند، باید قدردانی کرد.

,

 

,

وی تاکیدکرد: بانک انصار باتوجه به ظرفیت های خوبی که دارد می تواند قدم های خوبی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی بردارد.

,

 

,

سردار بوعلی اظهارکرد: سال 96 بیش از 51 پروژه در قالب پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان توسط سپاه فتح شروع شده است که در مجموع با پروژه های قبلی استان، بیش از 72 پروژه در سطح استان هم اکنون در حال اجرا است.

,

 

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: سه پروژه از مجموع شش پروژه محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان است که با مشارکت بانک انصار و دانشگاه علوم پزشکی است و سه پروژه دیگر با همکاری فرمانداری های بویراحمد و گچساران  و دانشگاه علوم پزشکی استان در حال اجرا است.

,

 

,

وی تصریح کرد: آنچه که در خصوص این پروژه ها می توان گفت این است که سپاه خودش به تنهایی نمی خواهد به یک پروژه ورود کند و این ادعا را داشته باشد که می تواند حلال مشکلات باشد، بلکه  آنچه که ما در پروژه های محرومیت زدایی دنبال می کنیم اصل هم افزایی با سایر ادارات و نهادها است.

,

 

,

سردار بوعلی خاطر نشان کرد: وقتی هر کدام از ادارات بتوانند گوشه ای از کاری را برعهده بگیرند می توانیم شاهد اتمام یک کار گروهی باشیم.

,

 

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان باید به سمت حل مشکلات مردم  بروند و همه باید با هم افزایی برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم  و این کار نتیجه هم افزایی و یک نمونه از کارهایی است که می توان با سایر ادارات و نهادهای اجرایی انجام داد.

,

 

,

وی گفت: در سیلاب کلوار و زیلایی پروژه های متعددی در حال اجرا است که نیازمند مشارکت همه ادارات و نهادها است که با برگزاری جلسات مکرر با استاندار قبلی و فعلی در خصوص رفع مشکلات مناطق محروم بحث های زیادی شد که کمک کنیم تا استان از این وضعیت موجود خارج شود.

,

 

,

سردار بوعلی اظهارکرد: خدا را شکر هم استاندار قبلی و هم دکتر احمدی استاندار جدید نیز همکاری مضاعفی در خصوص پروژه های محرومیت زدایی منطقه سیلاب کلوار و زیلایی داشتند و  اعتبارات لازم جهت این پروژه ها نیز تامین  شده است و سپاه  با همه توان در خدمت رفع مشکلات مردم است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: قبل از ورود اعتبار و تخصیص آن، بچه های ما تا مرز لردگان در موضوعات خانه عالم، مدارس، کارهای فرهنگی و سایر موضوعات در حال حاضر فعال هستند و کارهای خوبی در حال اجرا است.

,

 

,

فرمانده سپاه فتح گفت: ما می توانیم بخشی از مشکلات بخش زیلایی و سیلاب کلوار را رفع کنیم و همه مسئولان نیز به فکر کمک به مردم مناطق محروم هستند و در عمل نیز تا کنون این امر را ثابت کردند.

,

 

,
, ,
 
,
, ,
, ,
, ,
 
,

  ---

, , ,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه