اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

فعالیت ۱۸ سازمان مردم نهاد در میاندوآب

فعالیت ۱۸ سازمان مردم نهاد در میاندوآب
فرماندار میاندوآب گفت: مردم میاندوآب در اقدامات نیکو و خداپسندانه همیشه پیشگام هستند و باید گفت که میاندوآب، شهر خیرین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در  جمع اعضای تشکل خیریه مردمی در میاندوآب با اشاره به نقش خیرین، گفت: مردم میاندوآب در اقدامات نیکو و خداپسندانه همیشه پیشگام هستند و باید گفت که میاندوآب، شهر خیرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه باید خیرین، ساماندهی شوند، افزود: خیرین تلاش بسیاری در این شهرستان انجام می دهند و مورد اعتماد مردم نیز هستند و امیدواریم با ساماندهی امورات، عملکرد خیرین روز به روز افزایش یابد.

,

وی در ادامه به فعالیت سازمان های مردم نهاد در میاندوآب اشاره کرد و گفت: سازمان های مردم نهاد در شهرستان میاندوآب، خلاهای موجود را پر کرده و اقداماتی که آنها در شهرستان میاندوآب انجام داده اند، جای تقدیر دارد.

,

امیری تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان میاندوآب ۱۸ سازمان مردم نهاد به ثبت رسیده و ۴ مورد دیگر نیز در مرحله دریافت پروانه هستند.

,

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: نقش سازمان های مردم نهاد در مقابله با آسیب های اجتماعی و توسعه و عمران بسیار مهم است و مسئولان شهرستان آماده شنیدن نکته نظرات و پیشنهادات شما هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه