اخبار داغ

تهدید کره شمالی به لغو نشست با ترامپ

تهدید کره شمالی به لغو نشست با ترامپ
کره شمالی تهدید کرده است که اگر واشنگتن این کشور را به گوشه ای رانده و بر خلع سلاح هسته ای اصرار داشته باشد، مذاکرات برنامه ریزی شده ی ماه ژوئن، بین کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را لغو می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "تیتریک"؛ CNN نوشت: کره شمالی تهدید کرد که نشست ترامپ در مورد درخواست های هسته ای آمریکا را لغو می کند.کره شمالی تهدید کرده است که اگر واشنگتن این کشور را به گوشه ای رانده و بر خلع سلاح هسته ای اصرار داشته باشد، مذاکرات برنامه ریزی شده ی ماه ژوئن، بین کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را لغو می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", CNN,
 
,
بیانیه ای که توسط خبرگزاری مرکزی دولت کره منتشر شده است، بیانگر این است که کره شمالی هرگز حمایت اقتصادی آمریکا را در ازای کنار گذاشتن یکطرفه برنامه هسته ای اش، نخواهد پذیرفت."کیم کیه گوان" معاون وزیر خارجه کره شمالی در مقاله ای از آمریکا نقل قول کرده و گفت: "اگر ما سلاح های هسته ای را رها کنیم، آمریکا خسارت اقتصادی و سود حاصل از آن را جبران خواهد کرد؟"
,
 
,
وی افزود: "ما هرگز از آمریکا انتظار حمایت در ساختار اقتصادی خود را نداشته و نخواهیم داشت ... ما چنین توافقی را در آینده ایجاد می کنیم."گوان اظهار داشت: "اگر دولت ترامپ واقعا متعهد به بهبود روابط با پیونگ یانگ بود، واکنش سزاواری را دریافت خواهد کرد. اما اگر آنها سعی کنند ما را به یک گوشه رانده و تنها خلع سلاح هسته ای یک جانبه را تحمیل کنند، ما دیگر به این نوع مذاکرات علاقمند نخواهیم بود و در مورد نشست های آینده تجدیدنظر می کنیم."کانگ کیونگ هوا وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح روز چهارشنبه به وقت سئول با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا گفت و گو کرد و به نقل از پمپئو گفت که با توجه به این اقدام کره شمالی، آماده سازی برای نشست بین ترامپ و کیم ادامه خواهد داشت.
,
 
,
بیانیه کره جنوبی اظهار داشت: "کانگ و پمپئو توافق کردند تا برای دستیابی به یک خلع سلاح هسته ای جامع و توافق صلح در شبه جزیره کره، به همکاری نزدیک بین کره جنوبی و آمریکا ادامه دهند."
,
 
,
تهدید کره شمالی به لغو نشست با ترامپ
, تهدید کره شمالی به لغو نشست با ترامپ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه