اخبار داغ

امام جمعه قوچان:

در موضوع برجام، هیچ مذاکره جدیدی را نمی پذیریم

در موضوع برجام، هیچ مذاکره جدیدی را نمی پذیریم
امام جمعه قوچان گفت: ما در مسائل برجام، هیچ برجام و هیچ مذاکره دیگری را نمی پذیریم زیرا دیگر مذاکره عزت مندانه معنایی نداشته و عزت ما در گرو مقاومت عزت مندانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی، شامگاه سه شنبه در اولین یادواره شهدای گمنام قوچان اظهار داشت: باتوجه به خروج امریکا از برجام، دیگر هیچ برجام و هیچ مذاکره جدیدی را نمی پذیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه ذلت پذیر نبوده است، خاطر نشان کرد: حرکت جامعه اسلامی خواب از چشم اسرائیل و آمریکا ربوده است و منافقین و دشمنان اسلام فریاد مقاومت را که در طول تاریخ از آنها زهر چشم گرفته است را شنیده اند.

,

وی با بیان اینکه اگر در مسیر شهادت و عزت آماج گلوله دشمنان قرار بگیریم، هیچ ترسی نخواهیم داشت، افزود: در مسیر زندگی گردنه های صعب العبور، شداید و سختی های زیادی داریم و معتقدیم می بایست این مسیر سخت را پیمود تا بتوان به قله معرفت و عزت رسید.

,

رئیس شورای فرهنگی عمومی قوچان تاکید کرد: امام خمینی(ره) با عزت، توانست پرچم اسلام ناب محمدی را در جمهوری اسلامی ایران مستقر کند و به همین دلیل در شرایط جامعه امروز می بایست عاشقانه به ندای شهدا و فرمان امام و رهبری لبیک بگوییم و از عزت و استقلال خود دفاع کنیم.

,

وی شهادت و شهادت طلبی را مکتب نجات بخش عصر امروز دانست و تصریح کرد: خون شهدا در رگ جامعه جاری است و اگر خواهان ادامه این جریان هستیم می بایست از رهبری و اسلام اطاعت کنیم.

,

حجت الاسلام دستجردی حفظ عزت و استقلال را در روابط بین المللی و مسائل پیش روی برجام  ضروری دانست و بیان داشت: اگر جامعه گذشته به ندای حسین بن علی(ع) لبیک گفته بود قطعا در عصر امروز عزت جامعه اسلامی را می توانستیم به خوبی مشاهده کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه