اخبار داغ

معمای سقوط هواپیمای ای تی آر یاسوج/مسئولین مربوطه مستندات علت سقوط هواپیما را منتشر کنند!

معمای سقوط هواپیمای ای تی آر یاسوج/مسئولین مربوطه مستندات علت سقوط هواپیما را منتشر کنند!
آنچیزی که مسلم بوده این است که برخی مسئولین مربوطه خودشان را مقصر نمی دانند و سخنشان این است که هواپیما مشکل فنی نداشته، بلکه خلبان با اشتباه استراتژیک عامل این سقوط بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا؛ یک روز سرد،بارش بارانهای شدید و برف و کولاک کوهستان در زمستان96 دنا، اینجا برف می بارد، هوا آنچنان مرید دل و من تو نیست، کی در فرودگاه می نشینیم، برج مراقبت، هوا ایده آل نیست، محل فرود را نمی توان شناسایی کرد، در 15دقیقه ای فرودگاه یاسوج، برج مراقبت، تو بگو چکار کنیم؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازسفیر دنا؛ یک روز سرد،بارش بارانهای شدید و برف و کولاک کوهستان در زمستان96 دنا، اینجا برف می بارد، هوا آنچنان مرید دل و من تو نیست، کی در فرودگاه می نشینیم، برج مراقبت، هوا ایده آل نیست، محل فرود را نمی توان شناسایی کرد، در 15دقیقه ای فرودگاه یاسوج، برج مراقبت، تو بگو چکار کنیم؟, سفیر دنا,

 

,

کوهستان نارآرام است، دنا، قاش مستان و پازن پیر بعد از شبهای سرد زمستان بوران زاگرس نظاره گر باریدن برف هستندو دلها همه بیقرار و صدا ها همه لرزان، ساعت 9صبح، در نزدیکی پادنا، برج مراقبت به کجا برویم.

,

 

,

وآخر صدای نشندیم، اینجا کجاست، 66مسافر آسمان  در حال پرواز به سوی آسمان، خبری از ای تی آر نیست، هواپیمای آسمان در زمین گرفتار شده است، مسئولان و مردم همه در شوک،صدای بوق های ممتد آمبولانسها،همه به سمت دنا و همچنان کوهستان رخ دیگرش را به نظاره نشسته است، اما خبری از ای تی آر نیست.

,

 

,

تکاپو برای دیدن و مخابره هواپیمای ای تی آر،پیام های تسلیت یکی از پس از دیگری به گوش می رسد، تسلیت ای هموطن، آسمان به زمین خورد، طاها آسمانی شد، به راستی هواپیما کجاست، آری اینها همه روزهای سخت دنا بود که در سال 96 به پایان رسید، روزهای که شاید سالها، قرنها در اذهان همه جای داده شود، هواپیمای ای تی آر در پازن پیر به دماغه کوه برخورد کرد و سقوط کرد.

,

 

,

چه شده است، همه در شوک رفته اند، ابراهیم ها آسمانی شدند، به راستی چرا اینگونه شد، چرا فرودگاه یاسوج روزگار خوشی را برای خود نمی بیند،چرا فرودگاه یاسوج رادار ندارد، چرا این روزها شهر یاسوج همچنان در سکوت و خاموش است.

,

 

,

امروز قریب 85روز از سقوط جانسوز هواپیمای ای آتی آر تهران به یاسوج می گذرد  و هنوز کسی از این مسئله خبر ندارد که به راستی چه کسی و چه سازمانی مقصر این سقوط بوده است.

,

 

,

هنوز همه مردم از برخی مسائل ناآگاهند، از معمای پیدا کردن جعبه سیاه تا گروه روشنک و دیگرموضوعات دیگر، هنوز برخی ها سئوال دارند که چرا ای تی ار در دنا و در قله پازن پیر سقوط کرد،چرا خطوط هواپیمایی تهران به یاسوج از روی قله ها می گذرد و چرا کاپیتان فولاد مقصر این سانحه اعلام شد؟

,

 

,

آنچیزی که امروز برخی از مسئولان زمزمه می کنند این است که دنا قامتش پا را فراتر گذاشته و مزاحم عبور و مرور هواپیماهای آسمان است!

,

 

,

برخی دیگر نیز می گویند که کاپیتان فولادی که بیش از 45سال پرواز در آسمان را تجربه کرده مقصر  این سقوط بوده است.

,

 

,

آنچیزی که مسلم بوده این است که برخی مسئولین مربوطه خودشان را مقصر نمی دانند و سخنشان این است که هواپیما مشکل فنی نداشته، بلکه خلبان با اشتباه استراتژیک عامل این سقوط بوده است.

,

 

,

براستی امروز آزمون راست آزمایی مسئولان است، امروز روزی خواهد بود که همه خواهان معرفی مقصران اصلی این حادثه هستند، چرامسئولان آسمان در این آزمون شرکت نمی کنند و مستندات این سقوط را به مردم ارائه نمی دهند.

,

 

,

مردم انتظار دارند صوتی که از خلبان و کمک خلبان وجود دارد، مسئولین آن را رسانه ای کنند.

,

 

,

 حدود ۸۵ روز از سقوط آسمان گذشت وآسمان در دنا زمین گیر شد، و مسئولان نتوانستند آنطور که باید دوای دردی برای خانواده های این مصیب بزرگ باشند، هرچند برخی کوشیدند بااستیضاح وزیر راه و وزیر کار که آنها را جزو مسببین می دانستند، برخی از زخم ها را درمان کنند ، اما لابی ها نگذاشت و این مسئله همچنان به قوت خود باقی است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه